Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از ستاد خبری چهارمین سوگواره نگین شکسته، چهارمین سوگواره نگین شکسته همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، به‌همت جمعی از خدام حسینیه آل یاسین شهر مقدس مشهد، به جهت بزرگداشت مقام حضرت صدیقه طاهره(س) به مدت 10 شب در مشهد برگزار می‌شود.
سوگواره نگین شکسته که به روش روایتگری و در فضایی خاص که یادآور روزگار گذشته شهر مدینه است، به تشریح داستان‌های تاریخی و مواقف مختلف زندگانی سراسر نور حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ولادت بانوی نور، ازدواج بی آلایش، حضور آن حضرت همراه رسول خدا(ص) در واقعه مباهله و غیره بخش‌هایی از مطالب مطرح شده در این سوگواره است.
سوگواره نگین شکسته با در نظر گرفتن غرفه های مخصوص کودکان و خردسالان، فضایی را فراهم نموده تا فرزندان بازدیدکنندگان در فضایی مناسب سن خود هرچه بیشتر با معارف اسلامی آشنا شوند؛ همچنین این سوگواره فعالیت خود را در شیفت صبح برای بازدید دانش‌آموزان مقاطع مختلف ادامه خواهد داد.
مراسم افتتاحیه این سوگواره روز پنجشنبه 19 بهمن‌ماه سال جاری با حضور آیت‌الله مومن و آیت‌الله شب زنده دار از فقهای محترم شورای نگهبان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار می شود.
علاقه مندان می‌توانند جهت بازدید همه روزه از تاریخ 20 بهمن لغایت 1 اسفند(شام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س)) از ساعت 16 الی 22 به نشانی مشهد، رضا شهر، بلوار شهید کاوه، ابتدای شهرک طالقانی، نبش میدان جوان مراجعه کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری صبح یکشنبه در دومین جلسه قرارگاه آب در محل شرکت آب و فاضلاب مشهد مقدس تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به شهر مشهد را ضروری دانست و اظهار کرد: تابستان امسال با توجه به حجم مناسبت‌ها شهر مشهد میزبان زائران و مسافران بسیاری خواهد بود که در کنار گرمای هوا موضوعی قابل اهمیت است، بنابراین همان طور که تکمیل پروژه‌های آبرسانی به صورت جدی در دستور کار است برای تأمین مالی تکمیل پروژه‌های آبرسانی اقدامات فوری انجام شود.

فرماندار مشهد بیان کرد: بالادست سدها مهم است و باید مدیریت شود و این تکلیف شرعی و قانونی مسؤولان اجرایی است بنابراین لازم است برخورد با انشعابات غیرمجاز آب به ویژه در بالادست سدها در دستور کار تمام دستگاه‌های اجرایی و مرتبط در شهرستان باشد.

وی افزود: تأمین آب شهر مشهد از اولویت‌های اساسی است و این قابل پذیرش نیست در حالی که مشترکان مجاز حقوق قانونی خود را می‌پردازند، عده‌ای دیگر با ایجاد انشعاب غیرمجاز ضمن اجحاف به حق مشترکان مجاز به منابع آبی صدمه بزنند و فقط منافع خود را در شرایطی که با خشکسالی و کمبود آب مواجه هستیم تأمین کنند.

داوری ضمن اشاره و تاکید بر مصوبه اجرایی برخورد با برداشت غیرمجاز در بالادست سه سد ارداک، طرق و کارده از مصوبات قرارگاه آب تصریح کرد: بازدیدهای میدانی در بالادست سدها به صورت هفتگی در قالب تیمی با محوریت بخشداری انجام و با متخلفان دارای انشعابات غیرمجاز آب به ویژه در باغ ویلاها ضمن تشکیل پرونده قضائی برخورد جدی خواهد شد.

کد خبر 6090737

دیگر خبرها

  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست