Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار درمیان گفت: ۳۹ طرح در بخش مرکزی شهرستان درمیان با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۴ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است. ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از درمیان، همزمان با هفتمین روز از دهه فجر با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی 39 طرح عمرانی،خدماتی، آموزشی در بخش مرکزی شهرستان درمیان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار درمیان در حاشیه افتتاح این طرح ها اظهارداشت: این طرح ها با اعتبار 2 میلیارد و 804 میلیون تومان به بهره برداری رسیده که هزار و 354 خانوار ساکن روستاهای بخش مرکزی و شهر اسدیه از مزایای ان بهره مند خواهند شد.

محمد بشیری زاده  راه اندازی مرکز ارائه خدمات کارت هوشمند ملی شهراسدیه، توسعه و اصلاح معابر شهر اسدیه، مدرسه سه کلاسه روستای اشک، بوستان روستاهای درمیان وهندوالان و آسفالت معابر روستاهای نوغاب و هندوالان در قالب طرح هادی را از مهم ترین این پروژه ها دانست.

انتهای پیام/م

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: در آستانه روز غرور انگیز و پرافتخار ملی خلیج فارس، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی آموزشی نظامی با اقتدار پیام گرامیداشت این روز ملی را به تمامی عرصه‌های بین المللی خواهیم رساند.

او می‌گوید: نمونه این برنامه‌ها افتتاح دو نمایشگاه را داریم، که یکی تنوع فرهنگی در قالب عروسک‌های بسیار زیبا از قومیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف کشور بوده است.

به گفته بندری نمایشگاه دیگر که بسیار زیبا و پند آموز است، افتتاحیه با موضوعیت نقشه‌های خلیج همیشگی فارس میباشد که از سده پنجم میلادی تا به امروز گردآوری شده و خلیج فارس را که شناخته شده برای جهان هست را به نسل امروز انتقال می‌دهیم و این نقش آفرینی و اهتمام بسیار جدی از نوع مشارکت عمومی و مردمی را در بر داشته است.

فرماندار ماهشهر گفت: در پایان از منطقه سوم دریایی سپاه، صنایع پتروشیمی، میراث فرهنگی، اداره کل بنادر و تمام ظرفیت‌های انسانی و اقتصادی که بسیج شده تا برنامه‌های بسیار خوب و زیبا را در این روز ملی در سطح شهرستان به نمایش درآوردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان