Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو در دیدار مسئولین این شهرستان با بیان اینکه ولایت فقیه بزرگ ترین و در عین حال مغفول ترین نعمت در نظام اسلامی است، تصریح کرد: انقلاب ما به سبب رهبری امام راحل و به علت حضور پرشور مردم انقلابی و ولایت مدار بعد از بعثت پیامبر از بی نظیر ترین انقلاب های جهان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی را دومقوله مهم در ویژگی‌های یک مسئول شایسته در نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: مسئولین باید پاسخگو به کارها و امورات مردم باشند.

حجت الاسلام رنجبری همدلی و همزبانی مسئولین با مردم را لازم و ضروری در جهت پیشبرد اهداف والای انقلاب ابراز کرد و گفت: این دو اصل سبب می‌شود تا شکاف در بین مردم و مسئولین ایجاد نشده و از نفوذ دشمنان جلوگیری شود.

وی در خطاب به مسئولین گفت: اجتناب از اسراف و ریخت و پاش ها باید سرلوحه امورات باشد.

امام‌ جمعه ماکو اظهار کرد: باید مسئولین در تزریق امید به مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام رنجبری بر برگزاری و فعال بودن نماز جماعت و شورای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان نیز تاکید کرد.

شاهین علیزاده فرماندار ماکو نیز در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد روزهای پرشور انقلاب اسلامی و آغاز جشن های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل، گفت: مسئولین در این ایام ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته از سوی نظام در تقویت روابط بین خود و مردم اقدام کنند.

علیزاده مردم را حافظین ارزش های انقلاب اسلامی دانست و افزود: حضور پرشور مردم ایران در تمام صحنه ها از ظرفیت بزرگ انقلاب بود که در جهان بی سابقه است.

فرماندار شهرستان ماکو ضمن دعوت تمامی مسئولان برای خدمت رسانی بهتر جهت رفع مشکلات مردم و خدمت به مردم، به لزوم شفاف سازی هزینه کردها تاکید کرد.

علیزاده با تاکید بر اینکه در ایام الله دهه فجر شهرستان ماکو چهار روستا گازرسانی خواهد شد، افزود: ۱۸ روستا نیز در دست مطالعه است که به حول قوه الهی تا اواسط سال آینده گازرسانی خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان راسک ضمن ابراز خرسندی بابت حضور در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: وظیفه خود می دانم بابت همه تلاش هایی که در راستای اهداف انقلاب اسلامی که همان خدمت صادقانه و خالصانه به مردم عزیز و شریف  می باشد قدردان باشم.


وی افزود:  از وظایف جدی و مهم مسئولان در همه سطوح استفاده درست از همه ظرفیت ها جهت خدمت به مردم است که الحمدالله شما ها در حال خدمت رسانی به مردم عزیز و بزرگوار هستید.


فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیدایش خود همواره مورد هجوم جدی دشمنان اسلام قرار گرفت و آن ها تمام تلاش خود را کردند تا این حرکت ارزشمند مردم ایران را متوقف نمایند.


شفایی تصریح کرد: دشمن تمام ظرفیت خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آورد؛ آن ها به دنبال این بودند تا مردم را نسبت به گذشته  انقلاب اسلامی پشیمان و وضعیت حال را نامناسب و اینده را ناامید کننده جلوه دهند؛ اما به فضل الهی و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همت همه مردم و خدمتگذاران آن ها، علی رغم شبهات فراوان، پخش پیوسته دروغ های گسترده و القائات بی پایه و اساس به اهداف پلید خود نرسیدند.


وی افزود: روزگاری آمریکا یکه تاز در همه عرصه ها در جهان بود اما امروز شما شاهد هستید که چه وضعیتی را پشت سر می گذارد. آمریکا هرروز منفعل تر از گذشته می شود و شما می بینید شرایط امریکا در عرصه های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی و امنیتی چگونه است.


شفایی تصریح کرد: امروز پرچم اسلام و انقلاب در ایران و جغرافیای اسلام با افتخار بر افراشته شده و دشمنانی که به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم بوده و هستند خود در حال زوال و نابودی هستند. روزگاری آمریکا با تحریم، جنگ، کودتا و فشار حداکثری گمان می کرد که می تواند کار انقلاب اسلامی را تمام کند اما خواب آن ها تعبیر نشد و امروز ایران اسلامی با قدرت مسیر خود را طی می کند.


شفایی در پایان خاطر نشان کرد: مردم این منطقه مردمانی بسیار انقلابی هستند و امیدواریم این شهرستان با همت و تلاش مسئولین و مردم به توسعه و پیشرفت قابل قبولی برسد.


گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار محسن جهانتیغ تشکر و سرهنگ پاسدار ابراهیم باغبانی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است