Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گنبدکاووس - ايرنا - معاون وزير جهاد کشاورزي و مديرعامل سازمان مرکزي تعاون روستايي ايران، تعاوني محوري را رويکرد جديد اين سازمان اعلام کرد و گفت: بر اين اساس احياي شرکت هاي بزرگ توليدي مثل شرکت هاي زراعي و کشت و صنعت در قالب تعاوني در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، علي اوسط هاشمي شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح متمرکز 223 طرح عمراني، اقتصادي و اشتغالزاي گنبدکاووس که استاندار گلستان نيز در آن حضور داشت، افزود : تحقق اين رويکرد که در راستاي سياست هاي اقتصاد مقاومتي است به انجام کارهاي جمعي بزرگ در کشور کمک مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: سازمان تعاون روستايي در نظر دارد همه تصدي گري ها را به مردم به عنوان صاحبان اصلي انقلاب واگذار نمايد.
اوسط هاشمي با تبريک ايام پيروزي انقلاب اسلامي تصريح کرد: در جمهوري اسلامي که دو بال جمهوريت و اسلاميت را باهم دارد، هيچ مرزبندي قومي و مذهبي وجود ندارد و همه يک ملت هستند.
معاون وزير جهادکشاوزي خاطرنشان کرد: در جمهوري اسلامي، همه اقوام و مذاهب در قالب ايراني و مسلمان بودن و در سايه وحدت کلمه از ارکان مهم قدرت نظام هستند.
وي مردم را پشتوانه اصلي نظام جمهوري اسلامي دانست و گفت : بر اين اساس هر نوع نگاه توسعه اي مديران و مسوولان بايد به رضايت و سعادت مردم ختم شود.
مديرعامل سازمان مرکزي تعاون روستايي ايران افزود: مردم با شرکت در انتخابات، سرنوشت خود و کشور را تعيين مي کنند و ملت در مقابل هرگونه انحراف از مسير امام و شهدا بدون ملاحظه مي ايستد.
به گزارش ايرنا در اين مراسم علاوه بر افتتاح يا آغاز عمليات اجرايي 223 طرح عمراني، اقتصادي و اشتغالزاي گنبدکاووس که افزون بر 850 ميليارد ريال براي آن هزينه شده و خواهد شد، عمليات اجرايي احداث گلخانه توليد بذرهاي هيبريدي به مساحت 41 هکتار با سرمايه گذاري يک هزارو 840 ميليارد ريال بخش خصوصي و يک شرکت خارجي نيز در اين شهرستان آغاز شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعيت در شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علي لکزانوري ** انتشار دهنده: تاج محمد شيري
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلستان‌های مناطق گرم این خطه آغاز و پیش بینی می‌شود که امسال ۳۸۷ تن گل‌تر برداشت شود.
صفدر صفدری افزود: برداشت گل محمدی از سطح گلزار‌های شهرستان مانه و سملقان، اسفراین و بخش‌هایی از بجنورد آغاز شده است.
وی گفت: در مجموع سطح گلزار‌های آبی گل محمدی بارور ۲۸۹ هکتار و بارور دیم ۸۳ هکتار، گلزار‌های آبی غیربارو ۴۸ هکتار و دیم غیر بارور ۴۱ هکتار است.
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: سالانه در استان ۶۲۱ هزار لیتر گلاب، ۲۲ لیتر اسانس گل محمدی، ۲۹ هزار کیلوگرم گلبرگ خشک و ۱۲ هزار کیلوگرم غنچه خشک تولید و روانه بازار می‌شود.

دیگر خبرها

  • با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت فولاد کشور آشنا شوید
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • تلفیق هنر دست و صنعت
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد