Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@17:13:06 GMT

سواپ ۲.۵ میلیون بشکه نفت خام از دریای خزر

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۷۹۲۷۹

سواپ ۲.۵ میلیون بشکه نفت خام از دریای خزر

مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت با بیان اینکه تاکنون 2.5 میلیون بشکه نفت از نکار سواپ شده گفت: 30 تا 60 هزار بشکه نیز از کرکوک سوآپ خواهیم داشت.

عباسعلی جعفرنسب درباره سوآپ نفت خام از پایانه نکا اظهار داشت: سوآپ نفت خام از مرداد ماه شروع شده و تاکنون حدود ۲.۵ میلیون بشکه از نکا وارد کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، وی افزود: در این خصوص ما نفت خام را از ترکمنستان و کشورهای حاشیه دریای خزر دریافت کرده و به پالایشگاه‌ها منتقل می‌کنیم و معادل آن را نیز در جزیره خارگ تحویل می‌دهیم.

مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت درباره سوآپ نفت خام از کرکوک نیز گفت: ما آمادگی بهره‌برداری از این خط را داریم تا عملیات شروع شود.

وی بیان کرد: برای تحویل ۳۰ تا ۶۰ هزار بشکه نفت خام از کرکوک تفاهم شده که معادل آن را شرکت نیکو  در جنوب کشور تحویل خواهد داد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت برگ‌های زمردین چای از باغ‌های گیلان و مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حبیب جهانساز گفت: با آغاز فصل برداشت چین بهاره در هفته نخست اردیبهشت تا به امروز، ۶ هزار و ۱۲۵ تن برگ سبز چای به ارزش ۱۰۰ میلیاردتومان از باغ‌های گیلان و مازندران برداشت شد.

وی افزود: از این مقدار برگ سبز برداشت شده، ۶ هزار و ۱۰۶ تن معادل ۹۹ و ۷ دهم درصد درجه یک و ۲۱ تن معادل ۳ دهم درصد درجه ۲ است.

رئیس سازمان چای کشور همچنین اعلام کرد: در این مدت، هزار و ۳۷۹ تن چای خشک در کارخانه‌های چایسازی شمال تولید شده است.

سازمان چای کشور در فصل زارعی جدید با ۱۵۰ کارخانه چایسازی تاکنون قرارداد بسته است.

دیگر خبرها

  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • تقاضا جهانی برای بنزین کاهشی است
  • صادرات نفت عراق کاهش یافت
  • رشد تقاضای جهانی برای بنزین نصف می‌شود
  • آغاز برداشت برگ‌های زمردین چای از باغ‌های گیلان و مازندران
  • صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • واردات نفت خام آسیا در ماه آوریل کاهش یافت
  • احتمال تداوم کاهش تولید نفت خام اوپک‌پلاس
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید