Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهرکرد- ايرنا- معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و رئيس هيات عامل سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران (ايدرو) گفت: اين سازمان سرمايه گذاري در 5 پروژه صنعت چهارمحال و بختياري را مطالعه و بررسي مي کند.

به گزارش ايرنا، روز چهارشنبه منصور معظمي در نشست هم انديشي سرمايه گذاري صنعتي در چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران پس از تکميل مطالعات و جمع بندي نهايي نسبت به اعلام اين پروژه ها و نحوه مشارکت در آن اقدام مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: فعال شدن سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران (ايدرو) در چهارمحال و بختياري باعث تحول اساسي در وضعيت اشتغال و اقتصاد اين استان مي شود.
معظمي تصريح کرد: اين سازمان در 52 سال گذشته 250 طرح بزرگ را در کشور سرمايه گذاري کرده است.
وي يادآور شد: رفع مشکل بيکاري و افزايش اشتغال در نقاط مختلف کشور از دغدغه هاي دولتمردان است.
رئيس هيات عامل سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران اظهار کرد: براي توسعه صنعت نفت کشور در شرايط عادي 25 ميليارد دلار و به منظور گسترش صنايع عادي سالانه هشت ميليارد دلار سرمايه مالي نياز است.
وي گفت: بهبود روابط بين المللي و همچنين تنش زدايي جهاني از مهمترين راهکارهاي افزايش سرمايه گذاري و جذب منابع سرمايه اي محسوب مي شود.
معظمي تاکيد کرد: سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران (ايدرو) از طرح هاي سرمايه گذاري داراي توجيه اقتصادي با توليد محصولات صادرات گرا و بازگشت سرمايه 15 درصد حمايت مي کند.
استاندار چهارمحال و بختياري نيز گفت: اين استان ظرفيت هاي قابل توجهي براي ورود سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران (ايدرو) به منظور سرمايه گذاري دارد.
اقبال عباسي تصريح کرد: مسئولان چهارمحال و بختياري به منظور جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي براي سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف اين استان تسهيلات و زيرساخت هاي مورد نياز را تامين و ارائه مي کند.
وي يادآور شد: کاهش مشکل بيکاري در چهارمحال و بختياري و بهبود وضعيت اقتصادي استان از مهمترين برنامه هاي اولويت دار مسئولان اين استان است.
عباسي اظهار کرد: سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران مي تواند از ظرفيت هاي بالاي اين استان در راستاي سرمايه گذاري هاي کوچک با اشتغالزايي بالا بهره گيري و استفاده کند.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري نيز گفت: توليد کاغذ از سنگ، توليد کمپرسور کولر خودرو و توليد سنگ هاي تزئيني صادراتي از جمله طرح هاي پيشنهادي قابل سرمايه گذاري مشارکتي اين سازمان با ايدرو محسوب مي شود.
سيد نعيم امامي تاکيد کرد: طرح توليد کانتينر يخچال دار، مشارکت در طرح هاي اقتصادي مانند توليد خودرو در شهرک صنعتي بروجن و مطالعه استقرار يکي از خطوط توليد خودرو کشور در چهارمحال و بختياري جزو ديگر طرح هاي پيشنهادي سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري به سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران (ايدرو) است.
معظمي معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و رئيس هيات عامل سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران (ايدرو) براي افتتاح همزمان 15 طرح صنعتي با 410 ميليارد ريال سرمايه گذاري و اشتغالزايي مستقيم 204 نفر به شهرکرد سفر کرده است.
خبرنگار: وحيد رئيسي دهکردي**انتشاردهنده:جهانبخش صفري
7362/6021
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری

دریافت 14 MB کد خبر 6096662

دیگر خبرها

  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • جذب بیش از ۱۰۰۰معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • جذب بیش از یک هزار نفر معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • آغاز احیای رشته چادر شب‌بافی در چهارمحال و بختیاری
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی