Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - همزمان با هفتمين روز دهه فجر 39 طرح عمراني و خدماتي با اعتبار 28 ميليارد و 400 ميليون ريال در بخش مرکزي شهرستان درميان به بهره برداري رسيد.

به گزارش ايرنا فرماندار درميان روز چهارشنبه در آيين افتتاح اين طرح ها گفت: با افتتاح اين تعداد طرح، يکهزار و 354 خانوار ساکن شهر اسديه و روستاهاي بخش مرکزي شهرستان درميان از مزاياي آنها برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد بشيري زاده، راه اندازي مرکز ارائه خدمات کارت هوشمند ملي شهر اسديه، توسعه و اصلاح معابر شهر اسديه، مدرسه سه کلاسه روستاي اشک، بوستان روستاهاي درميان و هندوالان و آسفالت معابر روستاهاي نوغاب و هندوالان در قالب طرح هادي را از مهمترين طرح هاي افتتاحي هفتمين روز دهه فجر ذکر کرد.
وي با بيان اينکه انقلاب گازرساني در شهرستان را از روستاهاي مرزي آغاز کرده ايم گفت: گازرساني به 53 روستاي درميان در دستور کار قرار دارد و گازرساني به برخي روستاهاي پرجمعيت در اولويت قرار دارد.
وي عنوان کرد: راه اندازي کارخانه سيمان باقران در سال جاري بيش از يکهزار اشتغال مستقيم در شهرستان درميان ايجاد کرده است و سيمان توليدي اين کارخانه به کشور افغانستان صادر مي شود.
فرماندار درميان افزود: کم آبي و بيکاري مشکل روستاهاي شهرستان است که تلاش ما اين است با همکاري مردم و در حد توان مشکلات آنان را پيگيري و حل کنيم.
شهرستان درميان با وسعت پنج هزار و 797 کيلومتر مربع از شمال به شهرستان قاينات از جنوب به شهرستان سربيشه و از غرب به شهرستان بيرجند و شرق به طول 70 کيلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسديه مرکز شهرستان مرزي درميان در 105 کيلومتري شرق بيرجند قرار دارد.
سايت ايرنا خراسان جنوبي: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7556*3028
خبرنگار: حکيمه مصطفايي * انتشار: رسول محمدحسني
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا

 

به مناسبت نهم اردیبهشت ماه و روز ملی شورا‌ها نشستی با حضور برخی اعضا‌ی شورای اسلامی شهر و روستای استان در استانداری مرکزی برگزار شد.

استاندار مرکزی گفت: سال گذشته افزون بر ۱۰۰۰ میلیار تومان در طرح های عمرانی روستایی هزینه شد.

مخلص الائمه افزود: بودجه عمرانی استان مرکزی برای شهر و روستا نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی نیز گفت: متاسفانه حوزه‌های فرابخشی ارتباط مستقیم با شهرداری و دهیاری ندارند لذا هزینه‌های آنها به صورت مستقیم تامین نمی‌شود و تصمیم بر این شد فرمانداران همکاری بیشتری در حوزه شهرستان‌ها داشته باشند. 

اسدی افزود: مقرر شد جلسات موضوعی با حضور مسئولان مربوطه در حوزه‌های مختلف برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان