Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@03:49:16 GMT

معرفي کهن سال ترين بوگاتي جهان! +تصاوير

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۸۱۹۷۳

معرفي کهن سال ترين بوگاتي جهان! +تصاوير

خبرگزاري آريا - بوگاتي از ايام گذشته تا امروز خودروهاي بي نظيري را ساخته و روانه بازار کرده است. خودروهايي که با گذشت نزديک به 100 سال از عمر آن ها همچنان در حال حرکت هستند.
به گزارش گروه فضاي مجازيخبرگزاري ميزان، قديمي ترين بوگاتي که هنوز در حال حرکت است چند هفته پيش در يک برنامه تلويزيوني مشاهده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جي لنو»‌ يکي از علاقمندان به خودروهاي کلکسيوني و مجري هاي تلويزيوني اين خودرو را پيدا کرده است.
اين خودرو براي يک کلکسيون دار قديمي است که علاقه خاصي به خودروهاي قبل از جنگ جهاني دارد و منظور ما جنگ جهاني اول است. بوگاتي Type22 که هنوز هم بدون مشکل حرکت مي کند در سال 1913 ساخته شده است.
اين بوگاتي از جمله اولين خودروهايي به شمار مي رود که توسط شخص «اتوره بوگاتي» ساخته شده و يک پيشرانه 4 سيلندر خطي دارد. اين پيشرانه که خود يک هنر بسيار زيبا به شمار مي آيد قدرت با به چرخ هاي عقب منتقل مي کند و يک گيربکس 4 سرعته نيز در اختيار دارد.

صاحب اين بوگاتي استثنايي به تازگي ترميم کلي بر روي اين خودرو داشته و براي آنکه اعتبار آن از بين نرود تمام سعي اش را براي جمع آوري قطعات اصلي و مشابه به اصل کرده است. حتي امضاي شخص بوگاتي که بر روي خودرو بوده و به مرور نابود شده نيز بر اساس امضاي اصلي او بازسازي شده است.
البته اين خودرو قديمي ترين عضو از مجموعه اين فرد نيست و مواردي قديمي تر نيز در کلکسيون او وجود دارد.
منبع: خودروکار
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی زیباترین غار آبی و خشکی جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قدیمی ترین سد مدرن ایران هم سرریز شد (فیلم) نمایی از طولانی‌ترین پل تاریخی ایران (فیلم) کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران (فیلم)

دیگر خبرها

  • معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱
  • پرچمداران قدیمی ترین مسابقه خودروهای اسپرت جهان (فیلم)
  • معرفی زیباترین غار آبی و خشکی جهان (فیلم)
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • (ویدئو) حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور
  • حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور (فیلم)
  • ببینید | حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • حمایت از اعتراضایات ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا