Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا ابراز امیدواری کرد به زودی با لباس این تیم گلزنی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کوتینیو در دیدار ابتدای هفته برابر اسپانیول در آستانه گلزنی بود اما ضربه دیدنی او به دیرک دروازه برخورد کرد و حالا ستاره گرانقیمت برزیلی از تلاش برای رخ دادن این اتفاق در آینده ای نزدیک خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوتینیو گفت:

“من واقعا علاقمند و امیدوارم اولین گلم را برای بارسلونا به ثمر برسانم اما هنوز نمی دانم که چگونه آن را جشن بگیرم.

من بیشتر بازی هایم را در طول دوران ورزشی در سمت چپ بازی کرده ام اما فکر می کنم توانایی بازی کردن در همه پست ها را دارم و این موضوع واقعا به والورده و سیستم مورد نظر او بستگی دارد اما من آماده حضور در هر پستی هستم.

من واقعا علاقمند به انتقال به بارسلونا بودم اما علیرغم تلاش فراوان در تابستان این اتفاق ممکن نبود پس ما با صبوری و تلاش زیاد در ترکیب لیورپول برای نهایی شدن این انتقال صبر کردم.”

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۲۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم

سرمربی لیورپول پس از شکست تیمش مقابل اورتون در دربی مرسی‌ساید از هواداران‌شان بابت این باخت بدموقع عذرخواهی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در پی شکست 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل اورتون در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس گفت: اگر بخواهم جمع‌بندی کنم، عملکردمان به اندازه کافی خوب نبود. ما آنطور که اورتون می‌خواست بازی کردیم و آنها از روی دو ضربه شروع مجدد به گل رسیدند. پس از آن بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های خیلی خوبی هم روی دروازه اورتون خلق کردیم.

وی افزود: هر موقعیتی هم که ما از دست می‌دادیم، به اورتون شتاب بیشتری می‌داد. بدیهی است که این الهام‌بخش‌ترین بازی تمام دوران ما نیست. من واقعاً برای هواداران‌مان متأسفم. ما قبلاً هرگز در اینجا نباخته بودیم و این بازی واقعاً متفاوتی بود. واقعاً از این بابت عذرخواهی می‌کنم. اکنون باید ریکاوری کنیم چون بازی با وستهام در انتظار ما است. می‌توانم تصور کنم که از نظر روحی و جسمی آن بازی یک چالش برای ما خواهد بود.

مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ

لیورپول با قبول این شکست 74 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس و پشت‌سر آرسنال 77 امتیازی جای دارد، این در حالی است که منچسترسیتی با دو بازی کمتر و 73 امتیاز در رده سوم ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد