Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@08:27:19 GMT

سومین ائتلاف بزرگ در آلمان تشکیل می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۸۴۶۳۱

سومین ائتلاف بزرگ در آلمان تشکیل می شود

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، سومین ائتلاف بزرگ در آلمان تشکیل می شود. حزب اتحاد دمکرات - مسیحی و حزب سوسیال - دمکرات در خصوص تشکیل دولتی ائتلافی توافق کردند. آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان به مصالحه تن داد. وی پست وزارت دارایی را به سوسیال - دمکرات ها واگذار کرد.  تصاحب این کرسی برای مارتین شولتز اتفاق خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شولتز برای حزبش عنوان وزارت امور خارجه را نیز به دست آورد.

 

گزارشگر شبکه فرانس 24 در برلین گفت: رئیس حزب سوسیال - دمکرات علاوه بر وزارت امور خارجه، کرسی وزارت امور خارجه را نیز برای حزبش تصاحب کرد. شهردار هامبورگ اولاف شُلتز برای تصاحب عنوان وزارت امور خارجه در نظر گرفته شده است. چنین موفقیتی موجب می شود که حزب سوسیال - دمکرات بتواند خواسته های آلمان را در اروپا مطرح کند. این در حالی است این حزب که در ائتلاف  بزرگ بین سال های 2013 تا 2017 چنین موفقیتی کسب نکرد. ولفگانگ شویبله تمامی توان خود را روی مسایل مربوط به یورو و مسایل مالی متمرکز کرده بود. حزب سوسیال - دمکرات به تحمیل خواسته هایش به اروپا فکر می کند.

 

مجری گفت: عقد این توافق گام نخست بود و کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده است. چرا که این توافق می بایست توسط اعضای حزب سوسیال - دمکرات تایید شود. این طور نیست؟

 

گزارشگر پاسخ داد: قطعا همین طور است. چهار صد و شصت و چهار هزار عضو حزب سوسیال - دمکرات در هفته های آینده در خصوص این توافق اعلام نظر خواهند کرد. یکی از دلایل طولانی و دشوار شدن مذاکرات برای عقد توافق نیز همین مسئله بود. مارتین شولتز قصد داشت خواسته های مهم و مشاجره برانگیزی که در پایان ماه ژانویه توسط کنگره حزب سوسیال - دمکرات تعیین شده بود را محقق کند. در نهایت وی توانست به موفقیت هایی دست یابد. اما به رغم این موفقیت ها در راس حزب سوسیال - دمکرات در مورد تشکیل ائتلاف راست و چپ تردیدهایی وجود دارد. حزب سوسیال - دمکرات قبلا دوبار با آنگلا مرکل  همراه شده و با ناکامی های انتخاباتی مواجه شده است. نتیجه نظرسنجی از اعضای حزب سوسیال - دمکرات نامعلوم است و برای مشاهده نتیجه می بایست تا ابتدای ماه مارس منتظر ماند.

 

 

العالم

106

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها

طرفداری | سردار احمد نورعلی، فرمانده تیپ ویژه تهران با محسن مزجی، رییس حراست کل وزارت ورزش و جوانان دیدار کرد.

به نقل از ایسنا، فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ با تاکید بر اینکه به‌روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه های کشور است، گفت:

نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

سردار احمد نورعلی در دیدار با محسن مزجی، رئیس حراست کل وزارت ورزش و جوانان اظهارکرد:

همکاری و همیاری سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف در طول برگزاری مسابقات ورزشی در طول سال باعث ایجاد محیطی امن و عاری از هرگونه تنش بر روی سکوها برای شهروندان عزیز تهرانی شده و پلیس نیز تمام توان و همکاری خود را برای دستیابی به این امر مهم انجام می‌دهد.

وی افزود:

امروزه با پیشرفت علم و فناوری، پلیس نیز در مسیر هوشمندسازی قرار گرفته و در اکثر نقاط نظارت‌های خود را هوشمندانه و سیستمی کرده است که این خود باعث سهولت در رفت و آمد و رضایت کامل شهروندان شده است و از طرفی نیز کیفیت کار پلیس را نیز ارتقاء بخشیده است.

به روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه‌های کشور بوده و نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها  کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ ادامه داد:

ورزشگاه بزرگ آزادی با شرایط خاص خود و مسابقات پر تماشاگر خود در طول سال نیازمند حضور پررنگ کارکنان تیپ ویژه تهران بزرگ بوده و در همین راستا کارکنان این فرماندهی از ساعات اولیه قبل از شروع مسابقات در ورزشگاه آزادی حضور یافته و برقراری امنیت را به دست می‌گیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • عبدلی سومین بار حدنصاب ملی شنا را در مسابقات آلمان جابجا کرد
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • کشمکش وزارت‌های دارایی و دفاع آلمان بر سر افزایش بودجه نظامی
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • توافق آلمان و فرانسه روی پروژه مشترک تسلیحاتی پیشرفته