Web Analytics Made Easy - Statcounter

دامغان-دادستان عمومی و انقلاب دامغان با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانی های دامغان نیازمند کمک‌ خیران است، گفت:حمایت از خانواده های زندانیان از بروز آسیب های بیشتر جلوگیری می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی گلی شامگاه چهارشنبه در آیین اختتامیه دوره‌های آموزشی پیشگیری از طلاق و ارتقای مهارت‌های زندگی (ویژه خانواده‌های زندانیان دامغان) به میزبانی تالار پذیرایی جوان این شهر بابیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان می‌کوشد تا کمک‌های خیران را به منظور رفع مشکلات خانواده زندانیان جذب کند، ابراز داشت: این انجمن هیچ گونه پشتوانه مالی و حمایتی ندارد و تنها از محل جذب کمک‌های مردمی و خیران اداره می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان نقطه عطفی برای رفع گرفتاری‌های محرومان است، افزود: تحقیقات نشان داده است اکثر زندانیان و خانواده آنان نیازمند حمایت هستند لذا باید در راستای کاهش جرم اقدامات موثرتری صورت گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب دامغان بابیان اینکه سیاست اصلی دستگاه قضایی کاهش جمعیت کیفری و حبس زدایی است، ابراز داشت: انجمن حمایت از زندانیان دامغان در راستای بیانات مقام معظم رهبری و مسئولان قضایی در راستای کمک‌های اقتصادی، مالی، فرهنگی، آموزشی همه ساله اقدامات موثری به این قشر آسیب‌پذیر ارائه می‌دهد.

گلی در ادامه تصریح کرد: انجمن حمایت از زندانیان دامغان در طی سال حمایت‌های اقتصادی و مالی قابل توجهی به زندانیان و خانواده‌های آن‌ها انجام می‌دهد که توزیع سبد کالا، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی برای خانواده‌های زندانیان و هدایای نقدی در آستانه فرارسیدن نوروز بخشی از خدمات صورت گرفته این نهاد به شمار می‌رود.

وی بابیان اینکه در اسلام زندان امری نکوهیده و مذموم است، افزود: باید اقدامات در راستای کاهش دغدغه خانواده زندانی ها باشد چراکه حمایت آن‌ها می‌تواند از بروز آسیب‌های اجتماعی بیشتر جلوگیری کند لذا انتظار می‌رود تا خیران و کارشناسان روانشناسی در این مقوله ورود بیشتری داشته باشند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛  رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم آزادی این زندانیان گفت: ۵۰ نفر از این زندانیان، از محکومان جرایم مالی مانند مهریه و نفقه بودند که با کمک ستاد دیه استان آزاد شدند.

غلامعلی محمدی افزود: ۱۰۵ زندانی دیگر نیز با کمک حقوقی و قضایی به مناسب سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، آزاد شدند.

وی افزود: اصلاح و تربیت مددجویان، مهمترین ماموریت و هدف سازمان زندان‌ها است.

محمدی گفت: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم مالی نیز در دستور کار است که ستاد دیه هرمزگان در این زمینه فعالیت خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید؛ بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، به ۱۲ نفر از زندانیان به نمایندگی از دیگر زندانیان، حجم آزادی اهداء شد.

دیگر خبرها

  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد
  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند