Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: به زودی سهمیه بیمه قالی بافی به تعداد ۵۰۰ نفر افزوده شده و ۳۰۰ وام برای مستمری بگیران در خراسان جنوبی محقق می‌شود. ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید‌تقی نوربخش شب چهارشنبه در کارگروه اشتغال که با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی همراه بود اظهار داشت: استعدادهای زیادی در بخش کشاورزی و دیگر بخشها در  خراسان جنوبی وجود  دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه سرمایه انسانی متدین و با فرهنگ در خراسان جنوبی موجود است، افزود: 50 درصد خراسان جنوبی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند. 

رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: پوشش بیمه‌ای خوبی در استان  داریم و 520 میلیارد تومان پروژه در دهه فجر در استان افتتاح شده که پروژه‌های متعدد صنعتی، دارو و فولاد از جمله پروژه‌ها است.

نوربخش افزود: در خراسان جنوبی یک بیمارستان مجهز به نام میلاد افتتاح شد و فردا شاهد توسعه مرکز اجتماعات تاسیسات جانبی آن خواهیم بود در شهرستان قاین نیز آغاز عملیات توسعه مرکز درمانی قاین و یک مرکز درمانی در شمال شهر بیرجند در بودجه سال آینده پیش‌بینی می‌شود. 

وی بیان کرد: مهمترین مشکل استان اشتغال است که خراسان جنوبی نیازمند اشتغال پایدار است و از دیگر مشکلات استان  آب  است که باید تامین شود در غیر این صورت خطراتی خواهد داشت.

رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور اظهار داشت: به زودی 500 نفر بیمه قالی بافی و 300 وام برای مستمری بگیران در خراسان جنوبی  اختصاص داده می‌شود و باید بدانیم راهی جز رفع اشتغال  برای برطرف شدن مشکلات در خراسان جنوبی نیست.

انتهای پیام/ ت

R41348/P1336/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • مشکل بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • دیگر بهانه‌ای برای بیمه نکردن کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند