Web Analytics Made Easy - Statcounter

دامغان-فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه بازنشستگان منشا خیر و برکت برای جامعه هستند، گفت: بازنشستگان سپاه حفظ روحیه انقلابی در جامعه را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حسن‌زاده صبح پنج‌شنبه در همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه دامغان به میزبانی حسینیه اعظم معصوم زاده (ع) این شهرستان بابیان اینکه بازنشستگان سپاه حفظ روحیه انقلابی در جامعه را مورد توجه قرار دهند، ابراز داشت: بازنشستگان سپاه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستند که بهترین سال های عمر خود را در راه پاسداری از اسلام و انقلاب سپری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بازنشستگان سپاه آینه جامعه هستند، افزود: با سپری شدن چهار دهه از انقلاب و پایان یافتن جنگ تحمیلی اما همچنان روحیه ایثار و شهادت طلبی در ضمیر بازنشستگان سپاه وجود دارد و بسیاری از آن‌ها منشا خیروبرکت برای سپاه و جامعه به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه استان سمنان بابیان اینکه بازنشستگان سپاه دارای تجارب فراوان طی دوران خدمت و حضور در هشت سال دفاع مقدس هستند، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب به بازنشستگان سپاه توجه خاص دارند لذا باید کوشید تا عزت و حرمت آن‌ها در جامعه همواره حفظ شود.

حسن‌زاده  بابیان اینکه در کنار بازنشستگان سپاه نقش همسران آن‌ها نیز در عرصه انقلاب بی بدیل است، تصریح کرد: پیروزی امروز در جبهه‌های مختلف نظامی و حتی جنگ نرم فرهنگی را مدیون ایستادگی و مقاومت نیروهای سپاهی و نظامی هستیم.

وی اضافه کرد: یکی از علت‌هایی که عملیات بیت المقدس در دوران هشت سال دفاع مقدس به این عنوان نام‌گذاری شد، این بود که امروز این نام در آزادسازی سوریه و موصل تاثیر گذار و نقش‌آفرین است.

حسن‌زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به‌ویژه شهید محسن حججی ابراز داشت: این شهید مدافع حرم برای دفاع از حرم اهل بیت، قرآن و اسلام سرخود را تقدیم کرد تا حریم امامت و ولایت در امان باشد لذا تکریم شهدا نه در دهه فجر بلکه در همه زمان‌ها باید در برنامه‌های مختلف لحاظ شود.

در این آیین جمعی از بازنشستگان سپاه ناحیه دامغان تقدیر شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد

دریافت 19 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم معرفی برترین چهره هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان، حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 6090503

دیگر خبرها

  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند