Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@00:48:00 GMT

شهنازی: باید از ورزشکاران ایرانی عذرخواهی شود

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۹۱۳۵۰

شهنازی: باید از ورزشکاران ایرانی عذرخواهی شود

دبیرکل کمیته ملی المپیک در واکنش به رفتار ناپسند شرکت سامسونگ گفت: باید از ورزشکاران ایرانی عذرخواهی شود.

خبرگزاری فارس: پس از رفتار زشت و ناپسند شرکت سامسونگ اسپانسر رسمی بازی‌های المپیک زمستانی پیونگ چانگ در تحریم ورزشکاران ایرانی، کمیته ملی المپیک بلافاصله واکنش نشان داد.

شهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک در این باره گفت: دیروز از اقدام شرکت سامسونگ در مورد اختصاص ندادن گوشی تلفن همراه به ورزشکاران ایرانی حاضر در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ کره جنوبی مطلع شدیم و به دلیل اختلاف زمانی موجود از ساعت ۳ بامداد از مراجع مختلف به پیگیری این موضوع پرداختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در همین راستا به دستور دکتر ظریف وزیر محترم امور خارجه کشورمان، سفیر کره جنوبی برای پاسخگویی به وزارت امورخارجه احضار شد.

شهنازی که با برنامه کوه گشت شبکه ورزش گفتگو می‌کرد ادامه داد: کمیته ملی المپیک ایران به دلیل رفتار تبعیض آمیز و خلاف منشور المپیک، خواهان عذرخواهی این کشور و شرکت سامسونگ از ایران است. اعتراض ما نه به دلیل ارزش مالی بلکه برای حمایت از عزت و حیثیت ملی پوشان ایران است. در راستای همین موضوع، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک دستور خرید گوشی مشابه برای ملی پوشان و دلجویی از آنان را به سرپرست کاروان اعزامی کشورمان ابلاغ کرد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک از ارسال نامه دوم ایران به IOC خبر داد و اظهار داشت: اصلا بحث گوشی مطرح نیست، بلکه بحث عزت و غرور ورزشکاران ایرانی است. باید از ورزشکاران ایرانی عذرخواهی شود. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003HJD

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • اولین المپیک ژیمناستیک ایران، کارمند شهرداری گرگان شد
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند