Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی ذهبی معاون هماهنگی ستاد مرکزی اجرایی هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی  درخصوص جزئیات برگزاری انتخابات میان دوره ای نظام پزشكی، گفت: با توجه به حد نصاب نرسیدن میزان شرکت کنندگان در برگزاری انتخابات نظام پزشکی در مرحله اول در برخی حوزه ها و طی هماهنگی کامل با هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات و تایید جدول زمانبندی تدوین شده ستاد مرکزی اجرایی توسط هیئت مرکزی نظارت، انتخابات میان دوره ای هفتمین دوره انتخاباتی سازمان نظام پزشکی در 9 شهر دماوند و فیروزکوه، شوشتر، نی ریز، رودسر و املش، الیگودرز، شازند، بندر لنگه ، قشم و تویسرکان در تاریخ 13 بهمن ماه با تلاش همکاران کمیته اجرایی و هیئت نظارت و سایر مراجع ذی صلاح حوزه های فوق الذکر با دقت و در کمال آرامش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا و به استناد قانون سازمان نظام پزشکی و برمبنای بندهای آئین نامه اجرایی انتخابات در مورخه سوم آذرماه ماه سال جاری هیئت اجرایی انتخابات 9 شهرستان مذکور در دانشگاه و دانشکده مربوطه تشکیل شد و فرآیند انتشار آگهی ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات، ارسال مدارک و بررسی صلاحیت کاندیداها و پاسخ به اعتراضات و بررسی مجدد انجام شد.

دریافت شکایات مربوط به انتخابات میان دوره ای به مدت 2 روز از زمان اعلام نتایج

ذهبی مطرح کرد: از تاریخ دوم بهمن ماه لغایت 11 بهمن ماه تبلیغات انجام و در روز 13 بهمن ماه انتخابات با حضور 162 کاندیدا انجام شد.

وی تصریح كرد: در این انتخابات میان دوره ای 92پزشک، 17 دندانپزشک، 16 دکتری داروساز، 9 دکتری علوم آزمایشگاهی ، 10لیسانس پروانه دار و 19 ماما ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: 698 نفر در انتخابات شرکت کردند و پس از شمارش آرا 105 عضو برای تشکیل 9 هیات مدیره سازمان نظام پزشکی انتخاب شدند.

معاون هماهنگی ستاد مرکزی اجرایی هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی گفت: اعتراضات و شکایات مربوط به انتخابات میان دوره ای به مدت 2 روز از زمان اعلام نتایج دریافت و طی بررسی دو هفته ای در اول اسفندماه نتایج قطعی توسط هیات مرکزی نظارت بر انتخابات اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، بهمن میری، امروز _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در همایش روز شوراها اظهار کرد: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست، شاید نام شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گذشته کمتر شنیده می‌شد؛ اما در دوره ششم با انسجام مثال زدنی، ارتباطی تعاملی و سازنده با مسئولان استانی گامی مؤثر در جهت احیای شورای استان برداشته شد.

وی افزود: در این دوره شورای اسلامی استان، بیش از ۲۰۰ جلسه رسمی با مسئولان استانی و کشوری برگزار شد سه هزار نامه به مسئولان و دستگاه‌های اجرایی زده شد و هزار و ۵۰۰ مصوبه اجرایی اتخاذ شد. همچنین ۱۴ دوره آموزشی در سطوح مختلف شورایی برگزاری شد و تفاهم نامه‌هایی با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در استان ایجاد شد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به دستاوردهای این شورا عنوان کرد: بیش از ده طرح در شورای استان چهارمحال‌وبختیاری تدوین، تصویب و به شورای عالی کشور ارسال شد، حال باید با افتخار بگوییم این طرح‌ها در انتظار برای تبدیل به قانون در مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 750160

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • عقب‌ماندگی تعرفه‌های پزشکی نسبت به رشد قیمت تمام شده خدمات
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته