Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@12:29:05 GMT

گزارش زنده/ استقلال 0 - سپیدرود رشت 0

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۹۳۰۱۴

گزارش زنده/ استقلال 0 - سپیدرود رشت 0

به گزارش ایلنا، استقلال تهران از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی میزبانی از سپیدرود رده چهاردهمی را آغاز کرده است. آبی‌های تهرانی که هفته گذشته مقابل ذوب آهن مدعی شکست خوردند به سه امتیاز این دیدار نگاه ویژه‌ای دارند تا در جمع مدعیان باقی بمانند.

سپیدرود رشت هفته گذشته مقابل هم نام خوزستانی شاگردان وینفرد شفر به تساوی دست پیدا کرده و تقابل علی کریمی به عنوان مربی با استقلال در ورزشگاه آزادی به هیجان مسابقه امروز می‌افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گزارش زنده باین بازی همراه ما باشید:

داور:حسن اکرمی / کمک‌ها: سعید علی نژادیان – حسن یوسفی – علی صفایی - حسین نجاتی

اخطار:

 

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید نورافکن، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور جپارف، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری و علی قربانی

 

ترکیب سپیدرود:

ایمان صادقی، امید سام‌کن، علیرضا نورمحمدی، حسین کعبی، میلاد قربانزاده، میثم فردوسی، علی عباسی، حسین ابراهیمی٬ پویا نزهتی، عماد میرجوان و محمد غلامی

 

دقایق حساس:

دقیقه 2: روی ارسال سرور  جپارف از کرنر ضربه سر پژمان منتظری با خوش شانسی صادقی به تیرک دروازه برخورد کرد و توسط مدافعان دفع شد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار روز چهارشنبه مقابل تراکتور تبریز آماده می‌شود که گلر اصلی این تیم اجازه همراهی آبی‌ها را ندارد.

سید حسین حسینی که در این فصل عملکردی فوق العاده درون دروازه استقلال داشته به دلیل محرومیت انضباطی ناشی از مصاحبه پس از بازی برابر شمس آذر در حساس‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم غایب خواهد بود.

با این حال حسینی این روز‌ها تمرینات خود را در کمپ حجازی پا به پای سایر بازیکنان استقلال دنبال می‌کند و امیدوار است با پایان محرومیت از بازی هفته بیست و ششم دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

او که در روز‌های گذشته حمایت ویژه‌ای از گلر دوم تیمش داشته، سعی کرده با روحیه دادن به این دروازه‌بان جوان، انگیزه او برای نگه داشتن استقلال به عنوان شانس اصلی قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر خودش هم تلاش می‌کند این محرومیت بدموقع را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را برای ادامه فصل حفظ کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است