Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علی ربیعی امروز در نشست شورای اداری شهرستان نهبندان با بیان اینکه با کارآفرینی می‌توان انسان‌ها را خوشبخت کرد، گفت: در حال حاضر روی معدن و سنگ دچار مشکل طراحی هستیم و باید آموزش طراحی در این منطقه ارائه شود.

وی افزود:  ۸۰ درصد سنگ‌های تزئینی از سمت چین وارد می‌شود. باید چند طرح گردشگری در شهرستان نهبندان ایجاد شود و وزارت تعاون نیز این طرح‌ها را تامین اعتبار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی متذکر شد: کمبود منابع آبی یک واقعیت است و نمی‌توان با آن جدال کرد. از مزیت‌های موجود باید کار و اشتغال ایجاد کرد. باید بحث گردشگری کویر در نهبندان راه‌اندازی شود و گردشگری می‌تواند وضعیت منطقه را تغییر دهد.

وی افزود: باید در استقلال و مباحث عدالت اجتماعی و محرومیت‌زدایی درست عمل کنیم و اقتصاد کشور را به بازارهای جهانی متصل کنیم تا به رشد برسیم. سال‌های اخیر اقتصاد جامعه کوچک شده و این اقتصاد اجازه نداد برنامه‌ریزی درستی انجام شود لذا باید اقتصاد کشور بزرگ شود و در دل آن برنامه‌های عدالت‌محوری داشته باشیم. امروز به نهضت انسان‌های خوش‌فکر و سالم نیاز داریم. سند توسعه اشتغال استان باید تنظیم و در جهت‌گیری‌ها تجدیدنظر شود‌.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین یادآور شد: مرکز درمانی شهرستان نهبندان به‌صورت دو شیفته فعالیت خواهد کرد و یک‌دستگاه تصویربرداری به این مرکز اضافه می‌شود. هیچ استانی با پالایشگاه‌ها، فولاد و پتروشیمی‌های رشد نکرده و اگر قرار بود با این امکانات استانی خوشبخت شود استان‌های خوزستان و بوشهر دچار فقر نبود.

ربیعی همچنین گفت: انقلاب اسلامی به نام امام راحل شناخته می شود و انقلاب را با شهید بهشتی‌ها، شهید مطهری‌ها و شهید باهنرها شناختیم و باید با همان روحیه اول انقلاب خدمتگزار مردم باشیم. برخی انقلاب اسلامی را ویژه یک دوره خاص می دانند که این تصور درست نیست. یکی از آرزوهای امام راحل حذف نابرابری‌ها بود و امروز شهرستان نهبندان دچار نابرابری‌هاست. باید به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی برگردیم و اگر به بیانات امام راحل رجوع کنیم به طور قطع جامعه پیشرفت می‌کند.

وی ادامه داد: در گذشته یک آشپز آمریکایی حکمرانی می‌کرد اما امروز جمهوری اسلامی در جهان سربلند است و ابرقدرت‌ها آرزوی مذاکره با ما را دارند.

وزیر تعاون به مناسبت دهه فجر به استان خراسان جنوبی سفر کرده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان صبح امروز دوشنبه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

اهم بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در ادامه می خوانید؛

*حج امسال، حج برائت است. آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد.

*اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ با مباشر قتل و پشتیبان قتل نمی‌شود با روی خوش و ملایمت رفتار کرد.

این خبر تکمیل می شود...

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903390

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • آمریکا دیگر مقصد آرمانی محققان نیست/ تغییر الگوی مهاجرتی دانشمندان
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند