Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:31:34 GMT

وجود ۵ دبیرستان صدرا در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۹۴۰۹۴

وجود ۵ دبیرستان صدرا در لرستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمود خرم‌آبادی ظهر امروز در همایش تجلیل از دبیران معارف دبیرستان‌های صدرا لرستان که در حوزه هنری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: سال ۸۱ که مجوز فعالیت دبیرستان‌های صدرا اخذ شد و در استان لرستان نیز در سال ۸۶ در شهرستان بروجرد نخستین دبیرستان با ۱۸ دانش‌آموز راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز نیز شاهد فعالیت ۵ دبیرستان صدرا در بروجرد، خرم‌آباد، کوهدشت و دلفان هستیم و تا امروز شاهد فارغ التحصیل شدن ۱۹۰۰ دانش آموز از این دبیرستان‌ها هستیم.

مسئول دبیرستان‌های صدرا لرستان گفت: فعالیت مدارس صدرا در راستای تقویت بنیه ورودی حوزه‌های علمیه تاثیر دارد و پیوسته تلاش کردیم که در این مدارس جوانانی متدین و انقلابی تربیت کنیم؛ تمسال توانستیم با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی میانگین معدل دانش‌آموزان دبیرستان‌های صدرا را ۱.۵ نمره ارتقا دهیم که اقدام خوبی است.

انتهای پیام/د

۵ دبیرستان صدرا در لرستان فعالیت می‌کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم دیدار کرد.

در این دیدار، مطالبات و خواسته های مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان جم مطرح و استاندار نیز به این مطالبات پاسخ داد.

استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت های مختلف اهتمام دارد.

احمد محمدی زاده با اشاره به تامین اعتبار توسعه راه های جنوب استان بوشهر ابراز داشت: ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته ایم، قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می شود و بهره وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می یابد و تلاش می شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • ۱۶ طرح حجاب و عفاف در مدارس در حال اجراست
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • اقدامات تربیتی و آموزشی برخی معلمان از جنس چندین نسل قبل است/اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد