Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دبیرکل مجمع و هیئت همراه از موزه صلح تهران بازدید کردند و در جریان فعالیت های آن قرار گرفتند.

در این دیدار تقی پور مدیرعامل موزه صلح تهران به ارائه توضیحاتی از بخش های مختلف موزه پرداخت.

 در ادامه مهندس مهرزاد لیموچی، دبیر کل مجمع و هیئت همراه با مدیرعامل موزه صلح گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین در این نشست مطرح شد: در دین مبین اسلام روایات، آیات و احادیث مختلف بر موضوع صلح، دوستی و وحدت بشریت تاکید شده است و نیز نقاط مشترکی در حوزه فعالیت های مجمع دوستی جوانان جهان اسلام و موزه صلح تهران وجود دارد که می‌توان کارهای بزرگی در حوزه صلح و دوستی محقق شود.

همچنین در این نشست پیشنهاد شد تا تفاهمنامه مشترکی میان مجمع و موزه منعقد شود تا بر مبنای آن ساز و کار لازم در راستای همکاری های بیشتر صورت بگیرد.

در پایان این دیدار، کتاب زنان ایثاگر که در حوزه فداکاری و ایثارگری زنان ایرانی و مسلمان توسط مجمع به چاپ رسیده است، به عنوان هدیه و یادبود به کتابخانه موزه صلح تهران اهدا شد.

 در حاشیه این بازدید مهندس لیموچی، ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد تحولات خوبی با همکاری موزه صلح تهران خواهیم بود.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی + فیلم

دبیر  اجلاس گفت: فناوری‌های جدید و نوظهور استارتاپ‌ها و اقتصاد دانش بنیان، مشارکت اتاق‌های بازرگانی در تحقق اهداف توسعه پایدار، همکاری‌های گردشگری با هدف ایجاد آسیایی منسجم‌تر و توانمندتر، کشاورزی امنیت غذایی در آسیا از دیدگاه بخش خصوصی از موضوعات این نشست‌ها می‌باشد.

امیر کشانی افزود:کشور‌های عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا بیش از ۳۵ درصد تولید ناخالص دنیا را به خود اختصاص دادند که با این نشست‌ها می‌توان ظرفیت شبکه سازی اقتصاد را بیش از پیش گسترش داد.

او  گفت: ۳۵ کشور آسیایی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا است که از سال پیش ریاست این مجمع به عهده ایران گذاشته شده است.

مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا (Asia Cooperation Dialogue) با هدف ارتقاء همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در «چاآم» تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند.

ایران نیز در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ بعنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد. در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده کشورمان است.

کشور‌های بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات عربی متحده، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین، عضو مجمع گفت وگوی همکاری آسیا ACD هستند.

این اجلاس از روز گذشته در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان آغاز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی + فیلم
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران