Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ همزمان با آیین عطر افشانی بر مزار شهدا در سراسر کشور، پیکر پاک شهیدان سید قربان موسوی و سید یاسین حسینی عصر امروز از مقابل دانشگاه پیام نور به طرف گلزار شهدای نجف آباد بر دوش مردم تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
این شهدای ۲۶ و ۳۳ ساله نزدیک به سه سال پیش در شهر حلب سوریه شهید شده بودند ولی پیکر آن ها پس از آزادسازی کامل منطقه درگیری و گذراندن مراحل شناسایی هویت، به ایران بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تاکنون یازده نفر از لشکر زرهی هشت نجف اشرف و هشت نیروی داوطلب اعزام این شهرستان، در راه تامین امنیت کشور در سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها شهید شده اند.
مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون اسماعیل سلطانی (سَروری) هم در دُرچه، شهر شاهد نمونه کشور برگزار شد.
شهیداسماعیل سلطانی 17 ساله در 25 مهرامسال در دردیرالزور سوریه بر اثر اصابت ترکش مین به شهادت رسید.

آیین عطر افشانی مزار شهدا امروز بصورت گسترده و سراسری در همه گلستان ها و گلزار شهدای کشور برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 




منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

نویسنده کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • بازگشت پدر به خانه
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر