Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: وزیر نفت در بدو ورود به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در گلزار شهدا، به مقام شامخ شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت و هیئت همراه صبح امروز ( 19 بهمن ) وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال استاندار و مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حضور در گلزار شهدای یاسوج و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، حضور در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت و گوی زنده با مردم در شبکه دنا از جمله برنامه‌ های صبح امروز وزیر نفت در یاسوج خواهد بود.

 

بر اساس برنامه پیش بینی شده، نامدار زنگنه همچنین ساعت 13 و 30 دقیقه امروز با سفر به گچساران در نشست شورای اداری، برنامه بازدید از تأسیسات نفتی و نشست تخصصی با مدیران نفت حضور خواهد یافت و پس از آن، برای بازدید از طرح پتروشیمی به کهگیلویه (دهدشت) سفر خواهد کرد.

 

در این نشست ‌ها مسائل و مشکلات مربوط به حوزه صنعت نفت و پروژه‌ های عام‌ المنفعه این شرکت بررسی خواهد شد.

 

2 پروژه نمک زدایی با اعتباری بیش از 6 هزار میلیارد ریال از سوی وزارت نفت در گچساران احداث شده که به مناسبت دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

 

شرکت نفت گچساران دارای 10 واحد بهره برداری، 10 واحد تقویت و تزریق فشار گاز، سه پالایشگاه گاز و گاز مایع، پنج واحد نمک زدایی و بیش از 6 هزار و 700  کیلومتر خط لوله انتقال نفت است.

 

میدان نفتی گچساران دومین میدان بزرگ نفتی ایران است، که در محدوده شهرستان گچساران، استان کهگیلویه و بویراحمد و در فاصله 220 کیلومتری از جنوب شرقی اهواز قرار دارد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏