Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-02@03:42:12 GMT

بهره برداری از پروژه روستای حاجی سیران

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۰۲۲۷۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر عامل شرکت توزیع برق منطقه ای زنجان همزمان با آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت:371طرح برق رسانی با 152میلیارد ریال اعتبار توسط این  شرکت به بهره برداری رسیده است.

علیرضا علیزاده با بیان افتتاح پروژه در شهرستانها خاطر نشان کرد: 138 پروژه در شهرستان زنجان با 64 میلیارد ریال اعتبار، 32 پروژه در شهرستان ابهر با بیش از 11 میلیارد ریال اعتبار، 68 پروژه شهرستان خدابنده با بیش از 24میلیارد ریال و 30پروژه در شهرستان خرمدره با بیش از 14 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مرکز دیتا سنتر شمالغرب کشور در زمینه هوشمند سازی لوازم اندازه گیری مشترکین برق منطقه ای اظهار داشت: شرکت برق منطقه ای زنجان به عنوان یک شرکت پایلوت موفق در زمینه هوشمند سازی لوازم اندازه گیریمشترکین (فهام)در کشور شناخته شد و تا کنون3000کنتور هوشمند در این خصوص نصب گردیده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق منطقه ای زنجان 44 پروژه را به شهرستان ماهنشان با بیش از 15 میلیارد ریال اعتبار عنوان و تصریح کرد: 26 پروژه در شهرستان طارم با بیش از 10میلیارد ریال، 14 پروژه در شهرستان ایجرود با بیش از پنج میلیارد و 634 میلیون ریال و 19 پروژه نیز در شهرستان سلطانیه با بیش از 6 میلیارد و 269میلیون ریال از پروژه های به بهره برداری رسیده این شرکت است.

علیزاده افزود:پروژه کاهش تلفات روستای حاجی سیران با اعتباری بالغ بر 6800میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق منطقه ای زنجان اظهار داشت: آمار کشوری تلفات انرژی 11/5درصد بوده و در زنجان نیز8/6 که تا سال آینده با کاهش روبرو هستیم.

وی افزود: در بخش های مختلف از جمله کاهش تلفات انرژی و هوشمندسازی شبکه های توزیع برق که یکی از پروژه های مهم وزارت نیرو در تحقق بندهای اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال است، جزو شرکت های پیشرو هستیم.

 

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۲۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت

وزیر نفت با بیان اینکه امسال ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار با هدف جهش تولید به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ۵۰ پروژه جدید نیز به ارزش ۲۵ میلیارد دلار امسال آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری، با بیان اینکه امروز ریل‌گذاری برای حضور شرکت‌های پتروشیمی و هلدینگ‌های بزرگ کشور در چهار حوزه ذخیره‌سازی گاز، تولید بنزین در واحدهای متانولی، توسعه میدان‌های گازی و جمع‌آوری گازهای همراه نفت انجام شده است، گفت: شرکت‌های پتروشیمی در دو سال اخیر نشان دادند که می‌توانند به‌خوبی پروژه‌های بزرگ نفت و گاز در بخش بالادستی را با کمک شرکت‌های ای‌اندپی مدیریت کنند.

وی با یادآوری اینکه در دولت‌های قبل در مقابل حضور بخش خصوصی در بخش سرمایه‌گذاری بخش‌های بالادستی مقاومت زیادی می‌شد، افزود: امروز شاهد شکسته‌شدن این سد هستیم.

وزیر نفت گفت: امسال ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار با هدف جهش تولید به بهره‌برداری خواهد رسید، همچنین ۵۰ پروژه جدید نیز به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در سال جاری آغاز می‌شود.

اوجی با بیان اینکه امسال تولید نفت ایران جهش خواهد داشت و در تولید گاز هم با افزایش روبه‌رو خواهیم بود، تصریح کرد: ۶ میلیون تن به ظرفیت تولید سالانه محصولات پتروشیمی و روزانه ۵۰ هزار بشکه به ظرفیت پالایش نفت کشور افزوده می‌شود.

این خبر در حال تکمیل است ...

دیگر خبرها

  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال