Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-چنانچه متعهد به جبران خسارت معنوی به نحو متناسب با اقدام اهانت آمیز خود شدند، زمان مناسبی را تعیین و به مرکز شرکت اعلام نمایند. در پی اقدام شرکت سامسونگ با ورزشکاران کشورمان، دادستان کل کشور طی دستور ویژه‌ای به معاون خود در حقوق عمومی خواستار پیگیری ویژه موضوع شد.

دستور حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری به شرح زیر است:

جناب آقای حشمتی
معاون محترم در حقوق عمومی

سلام علیکم

به دنبال اقدام توهین آمیز شرکت سامسونگ کره جنوبی با ورزشکاران عزیزمان که نماینده ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی هستند و در پی آثار سوء سیاسی و اجتماعی آن در سطح بین المللی و با توجه به کسب منافع سرشار سالانه شرکت مذکور در فروش محصولات خود در جمهوری اسلامی ایران، مقرر می دارد در اولین فرصت مدیر شرکت سامسونگ در ایران را احضار و نسبت به موضوع، اخذ توضیح و بررسی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنانچه متعهد به جبران خسارت معنوی به نحو متناسب با اقدام اهانت آمیز خود شدند، زمان مناسبی را تعیین و به مرکز شرکت اعلام نمایند.

در غیر این صورت شرکت سامسونگ به عنوان شخصیت حقوقی و در اجرای بند الف ماده ٨ و مواد ١١، ١٤ و ٦٨٨ قانون آیین دادرسی کیفری و مواد ٢٠ و ١٤٣ قانون مجازات اسلامی به دادسرای عمومی و انقلاب تهران جهت بررسی موضوع معرفی شوند.

گزارش اقدامات صورت گرفته فورا به اینجانب ارائه شود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان برای ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

 بعد از حواشی بازی پرسپولیس -سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که روز ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، واکنش‌های رسانه‌ای بسیار زیادی در این مورد صورت گرفت. همین موضوع عاملی شد تا کمیته انضباطی مدیران بخش مرتبط با رسانه دو تیم را احضار کند.

دیگر خبرها

  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد! + جزئیات
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی