Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-29@13:43:47 GMT

آیت‌الله صدیقی: نگویید ضامن بهشت رفتن کسی نیستیم

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۰۳۵۲۸

آیت‌الله صدیقی: نگویید ضامن بهشت رفتن کسی نیستیم

به گزارش «نماینده»، آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه اول نماز جمعه با تاکید بر انتخاب مسیر حق در زندگی،  گفت:‌ لقمه حرام مانع استجابت دنیا می‌شود،  نظام اسلامی مسئولیت دارد که موانع سیر بشر به سوی حق تعالی را و نیل بشر به بهشت لقاء و فردوس اعلی را برطرف کند. مسرعات قرآن است، کسی نگوید ما مسئول ضامن بهشت رفتن کسی نیستم اگر کسی امانت دار مردم بود امانت دین مردم مهم‌ترین امانتی است که بر دوش مسئولین است و هرگناهی در جامعه واقع می‌شود مسئولیت پاسخگویی این گناهان در روز قیامت خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حرام خوری چیزی نیست که آدم بخواهد به آن بی تفاوت باشد. حرام‌لقمگی خیلی خطرناک است،  در اخلاق انسان اثر می‌گذارد،  آدم‌های حرام‌خور بی‌عاطفه می‌شوند.

وی افزود: مسئولین فرهنگی و تریبون‌داران ما باید به پا خیزند و هشدار بدهند؛  اگر بنا داریم جامعه سالم و حلال‌خور باشد باید همه مجاری نظام اداری ما قضایی و تقنینی ما از مجرای جلاله به مسئولیت رسیده باشند.اگر کسی با پول حرام در منصبی قرار گرفته توقع نداریم او مروج حلال‌خوری باشد.

ادامه دارد...

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفت.
 
در متن این پیام آمده است:

إنّالله و إنّاالیه راجعون
 
رحلت عالم فاضل و روحانی با اخلاص مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری رضوان الله تعالی علیه، موجب تألم و تأثر شد.

آن عالم انقلابی و از علمای بنام اهل سنت استان کرمانشاه، عمر خود را در راه خدمت به اسلام و آرمان های انقلاب و تقریب و وحدت بین امت اسلام سپری نمود و در طول بیش از چهل سال مجاهدت در سنگر امامت جمعه جوانرود منشأ خدمات بسیاری برای مردم منطقه بودند.
 
اینجانب درگذشت آن روحانی بزرگوار را به خانواده محترم معزا، جامعه اهل سنت استان کرمانشاه به ویژه مردم شریف جوانرود و تمامی شاگردان و دوستداران ایشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • (عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد | انگ زدن بی‌حجابی را حل نمی‌کند