Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اقتصاد در هفته جاري شاهد رويدادهاي مهمي همچون افتتاح پروژه‌هاي گمرکي، نشست خبري وزير نيرو، آغاز پيش فروش سکه،دعواي جايگاهداران سوخت براي دريافت پول نقد بود.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاري ميزان، اقتصاد در هفته جاري شاهد رويدادهاي مهمي همچون افتتاح پروژه‌هاي گمرکي، نشست خبري وزير نيرو، آغاز پيش فروش سکه،دعواي جايگاهداران سوخت براي دريافت پول نقد و افزايش قيمت برخي اقلام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشاور رئيس کل سازمان خصوصي سازي با بيان اينکه سود سهام عدالت چهار گروه باقي مانده تا آخر اسفند ماه واريز مي شود گفت: سود مشمولين 4 گروه حدودا 80 هزار تومان و سود 16 گروه ديگر 150 هزار تومان است که تمام تلاش خود را مي کنيم تا پايان سال 96 سود سال 95 را به صورت کامل تسويه کنيم.
رئيس کل گمرک ايران در نشست خبري گفت: در 10 ماهه نخست سال جاري واردات موبايل ٩٨ درصد رشد داشت است.
طي هفته جاري همزمان با دهه مبارک فجر سه پروژه الکترونيکي گمرک را به طور رسمي افتتاح شد.
در هفته جاري رئيس جايگاه‌داران سوخت گفت: به دليل مشکلاتي که با بانک‌ها داريم از اين پس جايگاه‌ها فقط در قبال دريافت پول نقد بنزين تحويل مي‌دهند.
وزير نيرو با اشاره به اينکه 90 درصد تجهيزات داخلي سازي شده اظهار کرد: اين اقدام براي کشور کارنامه روشني است به طوري در سال 57 توسط نيروگاه هاي موجود با پيمانکاران خارجي ظرفيت توليد برق تنها 7 هزار و 24 مگاوات بوده است.
وزير نفت گفت: ميزان برداشت گاز از پارس جنوبي در دي ماه امسال به 553 ميليون مترمکعب رسيد که ابن رقم در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته افزايش 83 ميليون مترمکعبي داشته است.
رئيس اتحاديه جايگاه‌داران سوخت در واکنش به تکذيب بانک ملت مبني بر بدهکار نبودن به جايگاهداران سوخت گفت: بانک ملت بيش از 11 هزار ميليارد تومان به جايگاه داران سوخت بدهکار است و در صورت نياز مدارک مربوط به آن را به مراجع قضايي ارجاع مي دهيم.
مدير مرکز ملي تحقيقات و مطالعات باروري ابر‌ها گفت: بارش برف اخير به باروري ابر‌ها هيچ ارتباطي ندارد و قبل از بارش‌ها فقط تست انجام شد که به دليل عملياتي نبودن تاثيري بر سامانه‌هاي بارشي نداشته است.
طي هفته جاري طرح پيش فروش سکه در يک‌هزار و 131 شعبه بانک ملي ايران آغاز شد.
بانک مرکزي طي اطلاعيه اي اعلام کرد؛ به منظور پيشگيري از سوء استفاده هاي احتمالي توسط قاچاقچيان و دلالان ارز، هموطنان به هيچ وجه اطلاعات حساب، کارت بانکي يا شماره آن را در اختيار افراد غير قرار ندهند.
سخنگوي اتاق اصناف با بيان اينکه نمايشگاه بهاره از تاريخ 9 تا 19 اسفندماه در پنج نقطه تهران برگزار مي‌شود، گفت: اقلامي که در اين نمايشگاه عرضه مي شود با تخفيف 20 درصدي به فروش مي رسد.
رئيس اتاق اصناف ايران گفت: افزايش قيمت کالاها و خدمات صنفي تا پايان فروردين ماه سال 1397 ممنوع است.
رئيس اتاق بازرگاني تهران در آيين گشايش خانه تشکل هاي اقتصادي اتاق بازرگاني،صنايع ، معادن و کشاورزي گفت: اوضاع اقتصادي کشور با مشکل مواجه است و قطار اقتصادي از ريل خارج شده است.
رئيس اتحاديه فروشندگان ميوه و سبزي گفت: در حال حاضر هر کيلو موز با قيمت 6 هزار تومان در ميادين ميوه و تره بار عرضه مي شود که اين قيمت تا به دست مصرف کننده برسد حدود 8 هزار تومان خواهد شد.
رئيس اتحاديه قاليشويان با بيان اينکه قاليشويي امسال مشمول نرخ گذاري نشده است، گفت: به دليل رکودي که وجود دارد نسبت به سال هاي گذشته نرخ شست‌وشو را افزايش نداديم.
مديرکل دفتر خدمات بازرگاني سازمان توسعه تجارت گفت: در فضاي پسابرجام مراودات بانکي در بخش واردات موفق تر از مراودات بانکي در بخش صادرات بوده است.
نايب رئيس شوراي ملي زعفران با اشاره اينکه مقرر شده تا زعفران با نرخ کارشناسي از کشاورزان‎ خريداري کنيم، گفت: بهتر است زعفران به منظور تنظيم بازار، تثبيت آن و حمايت از کشاورزان از سطح بازار جمع آوري شود.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه فسیل مراغه‌، گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس اداره حفاظت محیط زیست مراغه گفت: در این موزه بیش از ۷۰۰ قطعه فسیل انواع مهره دار به نمایش درآمده است.

غلامرضا زارع افزود: در این موزه نمونه‌هایی منحصر به فرد از فسیل‌های انواع فیل، زرافه، بیر دندان شمشیری، انواع گاو‌ها، آهو، کرگدن و اسب دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه این موزه تنها موزه فسیل مهره داران در کشور است افزود: قدمت فسیل‌های این مجموعه ۹ میلیون سال است.

رئیس اداره حافظت محیط زیست مراغه افزود: انواع جمجمه، آج فیل، فک و اندام‌های حرکتی حیوانان از جمله فسیل‌های به نمایش در آمده در این موزه است.

زارع گفت: در این موزه فسیل‌هایی کمیاب شامل فیل، میمون، زرافه، کرگدن واسب‌ها به نمایش در آمده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مراغه ادامه داد: در هشت فصل حفاری منطقه فسیل این شهر بیش از هفت هزار قطعه فسیل مهره داران استخراج شده است.

وی افزود: منطقه فسیلی مراغه به خاطر تراکم بالای فسیل حیوانات مهره دار به بهشت فسیل شناسان جهان شهرت دارد.

این موزه به صورت دائمی در مرکز تحقیقات فسیلی ایران در شهر مراغه واقع در میدان مجلس برای بازدید علاقه مندان دایر است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • دعوای «تیک تاک» و جو بایدن بالا گرفت
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • موزه فسیل مراغه‌، گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند