Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@14:47:50 GMT

حضور 110 نوجوان جودکار در اردو ملی+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۰۷۰۴۲

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان ؛ سرمربی تیم ملی جودوی نوجوانان کشور با اشاره به برگزاری نخستین اردوی بین المللی جودوی نوجوانان در استان اصفهان ، یادبود شهدای خط شکن فلاورجان گفت: در این اردوی دو روزه ورزشکاران از امروز در هشت وزن با یکدیگر به رقابت می پردازند .
امین شاطرزاده با اشاره به حضور 3 تیم از استان اصفهان به عنوان میزبان این مسابقات و تیم‌هایی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، تهران ، قم، مرکزی ، فارس ، کردستان و سیستان و بلوچستان و یک تیم از کشور عراق در این رقابتها گفت: بعد از این اردوی آمادگی و شناسایی استعداد های برتر ، تیم ملی کشورمان در اردویی 11 روزه در سیرجان شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ علی فتحیان فرمانده ناحیه سپاه فلاورجان هم با اشاره به اجرای برنامه های ورزشی در این شهرستان گفت: امسال بیش از 40 برنامه ورزشی در این شهرستان برگزار شده که این اردوی دو روزه و مسابقات بین المللی جودو یکی از این برنامه هاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، احسان امینی و رضا افضلی دو مربی کرمانشاهی هستند که به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان دعوت شدند.
هشتمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد پنجم تا  هفدهم  اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی کشتی در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد