Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-05@21:33:05 GMT

ناگفته‌های گولچ از حضورش در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۱۰۰۵۵

آنتونی گولچ درباره حضور کوتاه مدت خود در پرسپولیس به صحبت پرداخت.به گزارش بلاغ، آنتونی گولچ یکی از بازیکنان خارجی بود که با امیدواری زیاد به فوتبال ایران آمد و با پرسپولیس قرارداد بست، اما در این تیم بازی نکرد و جدایی زودهنگامی هم از جمع سرخپوشان داشت.

آنتونی گولچ درباره حضور کوتاه مدت خود در فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس گفت: من قبل از اینکه به ایران بیایم در فوتبال مولداوی و تیم شریف بازی می‌کردم و بعد از رفتن سرمربی ما هم از این تیم جدا شدیم و من هم قرار بود به فوتبال کره بروم و وسایلم را هم جمع کردم، ولی ناگهان به ما گفته شد که باید به ایران بروم، چون سران باشگاه من را با قیمت بیشتری به تیم پرسپولیس فروخته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه برگشتی نداشتم، چون تیم قبلی من را نمی‌خواست و نمی‌توانستم فسخ قرارداد کنم و مجبور بودم به ایران بروم.

او ادامه داد: به من گفته شد که پرسپولیس ۴۰ میلیون هوادار دارد و یکی از تیم‌های بزرگ آسیا است. البته اغراق هم نبود و من همان روز‌های اول تماشاگران زیادی در اطراف باشگاه دیدم و فهمیدم به چه تیم بزرگی آمده‌ام، ولی اوضاع خوب پیش نرفت. در ابتدا مشکل ویزا پیدا کردم ومدارکم به موقع به دست باشگاه پرسپولیس نرسید. آپارتمانی هم که باشگاه قولش را داده بود به ما ندادند و هر یک بار مجبور بودیم به جای دیگری نقل مکان کنیم. نمی‌دانستم که آینده‌ام چطور است و شب‌ها قرار است کجا بخوابم.

این بازیکن در ادامه گفت: به بیماری عجیبی هم دچار شده بودم. به این فکر می‌کردم که به کشورم برگردم. توانایی انجام کاری را نداشتم. باشگاه هیچ توجهی به من نکرد و اصلا سراغ من را نمی‌گرفتند و وضعیت من را بررسی نمی‌کردند و سه ماه هم بود به من حقوق نداده بودند. مجبور شدم به سفارت بروم، چون طبق قانون فیفا اگر بازیکن خارجی تا سه ماه حقوق نگیرد و بازی نکند می‌تواند به بازگشت به کشورش اقدام کند.

آنتونی گولچ در حال حاضر در تیم مارینرز در فوتبال استرالیا بازی می‌کند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی

فرارو- رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران درحالی به پایان رسید که دو تیم مدعی استقلال و پرسپولیس بازی‌های سرنوشت‌سازی در تبریز و تهران داشتند. دو دیداری که به نظر می‌رسید مهیج‌ترین بازی‌های هفته و یا شاید این فصل باشند، حسابی بی‌خاصیت از آب درآمدند تا علاقمندان به فوتبال دلسر شوند.

به گزارش فرارو، البته هرچقدر که این دیدارها، خاصه بازی حساس‌تر پرسپولیس و سپاهان در تهران بار فنی نداشت، حاشیه داشت. پیرمرد هتاک اصفهانی را دیگر کسی نیست که نشناسد؛ او روی سکوی هواداران سپاهان به طور علنی به دوربین زل زد و به هواداران زن بی‌شمار پرسپولیس توهین‌های بی شرمانه‌ای کرد. سکو آشفته بود و بار دیگر تقابل این دو تیم نشان داد آبستن حوادث غیرمنتظره است.

البته که سپاهانی‌ها فقط با این پیرمرد هتاک به صدر اخبار برنگشتند؛ دیگر داستان نام آشنا هم شیدا مقصودلو است. بازیگر ایرانی که خواسته یا ناخواسته یکی دو هفته‌ای می‌شود جای اخبار فنی فوتبال را گرفته است. دختری که همسر ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان، شده و اتفاقا ژوزه برای رسمی کردن ازدواجش به دین اسلام هم گرویده است. در هفته‌هایی که به نظر می‌رسید هیجان فوتبال خالص به هواداران منتقل شود فقط داستان یک پیرمرد هتاک ماند و شیدا مقصودلو. اینجا دیگر کسی هم نمی‌پرسد ستاره‌های سوپرمیلیاردی فوتبال، با این همه هزینه که روی دست باشگاه‌ها می‌گذارند، چرا از انجام حداقل‌ها در زمین عاجز مانده‌اند.

دیگر خبرها

  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!