Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب از گلستان، امام جمعه اهل سنت شهر آق قلا، گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یکی از مصادیق ایجاد وحدت در کشور شده است.
«آخوند عبدالحی میرزاعلی» در نماز جمعه این هفته آق قلا، اظهار کرد: در این راهپیمایی مردم از اقشار مختلف جامعه حضور دارند و یکدلی و همدلی آنان با همدیگر کاملا مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی؛ دشمن در این روز از اتحاد ما بیش از هر چیز دیگر هراس دارد و نمی تواند شاهد وقوع این انسجام ملی ما باشد.
مشاور استاندار گلستان در امور اهل سنت، خاطر نشان کرد: همه ملت در این راهپیمایی شرکت می کنند و روحیه انقلابی خود را به جهانیان نشان می دهند.
وحدت کلمه علت پیروزی انقلاب اسلامی بود
امام جمعه اهل سنت شهر فراغی، گفت: عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه مابین اقوام و مذاهب با رهبری قائد اکبر امام خمینی (ره) بود.
«آخوند محمد امین صفری» در نماز جمعه این هفته شهر فراغی، اظهار کرد: برای انجام انقلاب در دوره پهلوی مردم نیازمند اتحاد و همبستگی بودند تا پایه های این رژیم را به لرزه درآورند.
به گفته وی؛ یکدل و یکصدا بودن مردم می تواند بسیاری از سختی ها و موانع را از سر راه بردارد و آنها را به پیروزی برساند.
امام جمعه اهل سنت شهر فراغی شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را ضروری دانست و تصریح کرد: وظیفه همه است تا با شرکت در این روز بزرگ، دین خودمان را به انقلاب و نظام ادا نمائیم.
شرکت در راهپمایی 22 بهمن خاری در چشم دشمنان است
امام جمعه اهل سنت قازان قایه مراوه تپه، گفت: شرکت ما در راهپمایی 22 بهمن می تواند خاری در چشم دشمنان انقلاب و نظام اسلامی باشد.
«آخوند ناصر محمد قزل» در نماز جمعه این هفته قازان قایه مراوه تپه، اظهار کرد: شرکت گسترده و پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باعث نگرانی استکبار جهانی می شود.
به گفته وی؛ راهپیمایی مردم بزرگ ایران در این روز می تواند نشانه ایمان و انسجام آنها باشد تا با عزمی راسخ نقشه های شوم دشمن را خنثی نمایند.
مدیر حوزه علمیه عرفانی قازان قایه مراوه تپه با اذعان بر مشارکت مردم این منطقه در همه صحنه های انقلاب، تصریح کرد: مردم مومن و همیشه در صحنه منطقه مخصوصا مراوه تپه حضور خودشان را به مراتب در مناسبت های ملی و مذهبی نشان داده اند.
استقلال و آزادی از دستاوردهای بزرگ انقلاب است
امام جمعه اهل سنت اینچه برون، گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهایی که انقلاب اسلامی نصیب این ملت کرده استقلال و آزادی است.
«آخوند مدد آقا هوشمند» در نماز جمعه این هفته اینچه برون، اظهار کرد: قبل از انقلاب، کشور از استقلال به معنای واقعی برخوردار نبود و زیر سلطه قدرت های شرق و غرب بود.
به گفته وی؛ امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی در تمامی زمینه ها به استقلال و خودکفایی رسیده ایم و حتی در برخی از رشته های علمی به برتری در جهان دست یافته ایم.
مدیر حوزه علمیه رحمانیه دوزالوم اینچه برون با یادآوری دستاوردهای دیگر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: این دستاوردها به خوبی برای مردم بازگو شود تا همگان از خدمات انقلاب و نظام آگاه شوند.
امنیت نعمت بزرگ این انقلاب است
امام جمعه اهل سنت چنارلی، گفت: انقلاب اسلامی نعمت بزرگ امنیت، رفاه و آسایش را به مردم داده است.
«آخوند اسماعیل قدیری» در نماز جمعه این هفته چنارلی، اظهار کرد: شکر نعمت های الهی واجب است پس شکر نعمت بزرگ امنیت که از طرف خداوند برای این ملت بزرگ داده شده نیز لازم است.
به گفته وی؛ کفران نعمت های خدادادی باعث از دست رفتن آن نعمت ها از دستمان و افسوس فراوان برای ما می شود.
مدرس مدرسه علوم دینی ربانیه چنارلی، ابراز کرد: در کشوری زندگی می کنیم که به سربلندی و اقتدار رسیده است و این امر حاصل یکرنگی و اتحاد مردم با همدیگر بوده است.
انقلاب اسلامی ایران برگرفته از انقلاب نبی اکرم (ص) بوده است
امام جمعه موقت بناور سیمین شهر، گفت: انقلاب اسلامی ایران بنا به گفته امام راحل برگرفته از انقلاب پیامبر اعظم (ص) بوده است.
«آخوند نیاز قلیچ حنفی» در نماز جمعه این هفته بناور سیمین شهر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با از بین بردن اسباب فراوان گناه که در دوره پهلوی وجود داشت فضای مناسبی برای مردم ایران مهیا کرد تا در طاعت خداوند عمرشان را سپری نمایند.
به گفته وی؛ اهمیت ویژه به فراگیری علم، تفکر در مخلوقات در راه رسیدن به خالق و برابری میان انسانیت 3 رکن اصلی موفقیت دین مبین اسلام و به تبع آن انقلاب اسلامی ایران بوده است.
ایثار و محبت به همدیگر از ضروریات جامعه اسلامی است
امام جمعه اهل سنت ینقاق گالیکش، گفت: گذشت، ایثار و محبت به همدیگر در جامعه اسلامی بسیار مهم و از ضروریات آن است.
«آخوند عبدالمجید آرمون» در نماز جمعه این هفته ینقاق گالیکش، اظهار کرد: انسان های مومن و مسلمان همدیگر را به خاطر رضای الهی دوست دارند؛ زیرا پروردگار دو عالم همگان را به مودت و محبت به همدیگر فراوان سفارش کرده است.
به گفته وی؛ وقتی ادعای امت قرآن می کنیم باید تاکیدات این کتاب آسمانی را در رابطه با اخوت و برادری قبول کنیم و از چیزهایی که کدورت زا است دوری نمائیم.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند

جمعه یزد با بیان اینکه کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند، گفت: نباید به کارگران ظلم شود بلکه باید با برنامه‌ریزی در کارخانجات و کارگاه‌ها، با شکوفایی استعداد کارگران راه را برای رشد و تعالی این افراد هموار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری ظهر امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یا بیان اینکه خانواده‌ها و والدین باید در تربیت فرزندان خود به‌گونه‌ای عمل کنند که کودک از همان ابتدای تربیت دوستدار خدا و پیامبر خداوند باشد، اظهار کرد: در مدارس هم رفتار معلمان و مسئولان تربیتی مدارس باید در این راستا باشد، کودکان امانت خداوند هستند.

وی افزود: فضای مجازی در شکل‌گیری شخصیت کودکان و فرزندان نقش مهمی دارد و همواره دشمنان و مستکبران خواستند که کودکان ما توان تفکر نداشته باشند و بر همین اساس است که اشاعه فرهنگ غرب در فضای مجازی را شاهد هستیم.

امام جمعه یزد گفت: شجاعت و ایستادگی امام خمینی (ره) الگو و اصل اساسی ما در ایستگاهی‌ها بود، تدبیرهای امام در بحران‌ها و خنثی کردن نقشه‌های دشمن، سبب شد با شجاعت، ایستادگی، توکل بر خدا (ره) نظام ما سرفراز و سربلند باشد.

آیت‌الله ناصری به توطئه‌هایی شرقی و غربی علیه کشور اشاره و خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان و تربیت‌شدگان مکتب امام خمینی (ره) هستند که همواره از این انقلاب محافظت کرده و اقتدار ایران را به جهانیان نشان دادند.

وی با اشاره به وجود و گسترش دروغ‌ها و بی‌انصافی‌ها علیه انقلاب و امام راحل بیان کرد: این اقدام راهبرد دشمنان برای از بین بردن انقلاب و نظام است.

امام جمعه یزد ادامه داد: از شجاعت و صلابت مقام معظم رهبری و نیروهای سپاه پاسداران تشکر می‌کنیم چرا که دیدیم تاکنون هیچکدام از کشورها جرئت نداشتند که در برابر صهیونیست‌ها بایستند؛ اما ایران تنها کشوری است که در برابر ظلم آن‌ها ایستاد، کمک کرد و انسان‌دوستی را رواج داد.

آیت‌الله ناصری بیان کرد: تمام دشمنان دنیا ایران ذلیل شدند، حرکتی که ایران در مقابل کشورهای مستکبر جهان و هم‌پیمانان خارجی انجام داد، به اراده خداوند ذلت و خواری دشمنان اسلام و ایران را رقم زد.

وی در ادامه به اهمیت مسئله حجاب اشاره نمود و گفت: قصد دشمن آلوده کردن و اسیر کردن فرزندان ایران در هوا و هوس و خواسته‌های نفسانی است تا اجازه ندهند تا نسل‌های امروزی ما همچون شهید احمدی روشنی‌ها اهل دین، علم و دانش باشند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه وقتی دشمنان نتوانند از نظر اقتصادی، نظامی و سیاسی به کشور ایران ضربه بزند دست به رخنه کردن در فرهنگ و رفتار دینی مردم می‌زنند، گفت: آن‌ها تلاش می‌کنند تا با ایجاد فساد جامعه را به تزلزل و فحشاء سوق دهند.

آیت‌الله ناصری با بیان اینکه کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند، گفت: نباید به کارگران ظلم شود بلکه باید با برنامه‌ریزی در کارخانجات و کارگاه‌ها، با شکوفایی استعداد کارگران راه را برای رشد و تعالی این افراد هموار کرد.

وی ادامه داد: شکوفایی کارگران در صنعت به معنای توسعه صنعت است و نباید کارگران تا پایان عمر کاری خود تنها کارگر بمانند؛ جهش تولید یعنی استفاده از ظرفیت جوانان و کارفرماها و شکوفایی استعداد آن‌ها در راستای خودکفایی در تولید و جلوگیری از مونتاژکاری است.

کد خبر 748111

دیگر خبرها

  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست