Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش"۱۱نیوز"؛ یوپ هاینکس که در سال ۲۰۱۳ همراه با بایرن مونیخ قهرمان اروپا شد در نشست خبری امروز خودش درباره انگیزه زیاد این تیم برای فتح دوباره این جام صحبت کرده است. هاینکس در آستانه بازی تیمش با بشیکتاش در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به نقل از ESPN به خبرنگاران گفت: «زمانی که هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گرفتم این تیم ۵ امتیاز با دورتموند فاصله داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به دنبال فتح بوندس لیگا و جام حذفی هستیم. فتح لیگ قهرمانان چالش بزرگی برای هر تیمی است. تیم انگیزه زیادی برای موفقیت در این رقابت ها دارد. خیلی از بازیکنان تیم سابقه قهرمانی در این جام را ندارند.»
او افزود: «موفقیت در لیگ قهرمانان به قرعه و همچنین وضعیت تیم در زمان بازی ها بستگی دارد اما بایرن از تجربه زیادی در این رقابت ها برخوردار است. ما در تعطیلات زمستانی توانستیم تمرینات خوبی انجام دهیم و پیشرفت کنیم. برای کسب پیروزی ۶ گله مقابل پادربورن تلاش زیادی کردیم.»
سرمربی بایرن مونیخ گفت: «وضعیت تیاگو بهتر شده و به جز نویر مصدوم دیگری نداریم. در مورد تیاگو ریسک نمی کنم و او مقابل وولفسبورگ بازی نخواهد کرد. خاوی مارتینز هم به زودی به میادین باز می گردد.» برچسب ها: یوپ هاینکس ، ۱۱نیوز ، بایرن مونیخ ، بایرن مونیخ تشنه فتح دوباره لیگ قهرمانان است ، لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!

به گزارش جام جم آنلاین، فقط چهار هفته تا پایان بوندسلیگا زمان باقی مانده و قبلا قهرمانی لورکوزن قطعی شده است. امروز بایرن در خانه میزبان آینتراخت فرانکفورت بود. دیداری بین تیم‌های دوم و ششم جدول که به دلیل شکست سنگین بازی رفت، برای بایرن انتقامی بود.

بایرن که بازی را رئال را نیز در پیش دارد، می‌خواست برنده شود تا با روحیه به لیگ قهرمانان برسد.

مونیخی‌ها در دقیقه ۹ بازی به گل رسیدند. کار اصلی را کنراد لایمر انجام داد که در وسط زمین توپربایی کرد و با سرعت به درون محوطه جریمه رسید. او سپس با یک پاس عرضی هری کین را صاحب توپ کرد تا او دروازه خالی را باز کند.

۱۴ دقیقه بعد آینتراخت پاسخ این گل را داد.

هوگو اکیتیکه به زیبایی از بیرون محوطه جریمه با یک شوت زیبا مانوئل نویر را مغلوب کرد تا بازی ۱-۱ شود.

در دقایق پایانی نیمه اول گریرو از چند قدمی دروازه نتوانست گلزنی کند و دروازه بان فرانکفورت به کمک تیر دروازه مانع به گل رسیدن بایرن شد تا نیمه اول ۱-۱ مساوی شود.

در دقیقه ۵۸ بازی ضربه آرنج رابین کخ به توخاس مولر را داور بعد از بازبینی صحنه پنالتی گرفت. سه دقیقه بعد هری کین پشت توپ ایستاد و گل دوم خود و تیمش را زد. این گل شماره ۴۲ فصل کین بود تا به بهترین رکورد گلزنی دوران فوتبالش دست یابد.

در ادامه بایرن بازی را کاملا تحت کنترل داشت و حتی می‌توانست بر تعداد گل هایش نیز اضافه کند، اما در نهایت همان دو گل برای ثبت پیروزی کافی بود. به این ترتیب مونیخی‌ها با برد به بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال رسیدند.

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!