Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نمایشگاه تولیدات و توانمندی بانوان روستایی سرخه باهدف شناساندن ظرفیت‌های صنایع‌دستی و تولیدات زنان روستایی برپا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ نمایشگاه تولیدات و توانمندی بانوان روستایی سرخه با حضور بیش از ۳۰ عرفه از شهر سرخه و روستاهای تابعه بخش مرکزی در شهرستان برشده که دراین‌بین سعی شده هفت غرفه تنها مختص به تولیدات زنان روستایی باشد تا اهمیت اقتصاد روستاها به منصه ظهور برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نمایشگاه محصولات تولیدی زنان روستایی سرخه شامل صنایع‌دستی، گلیم‌بافی، جاجیم باشی، محصولات خانگی، گل و گیاه، شیرینی‌پزی و روغن گیاهی، محصولات لبنی و ترشیجات و خشکبار بخشی از محصولات قابل‌عرضه به معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

 

ترویج مشاغل خانگی و تقویت اقتصاد خانوار روستایی و ایجاد انگیزه هرچه بیشتر بین بانوان برای شکوفایی استعدادهای بالقوه و ارج نهادن به فعالیت های آنان از مهمترین اهداف برپایی نمایشگاه تولیدات و توانمندی بانوان روستایی سرخه اعلام شده است.

 

نمایشگاه تولیدات و توانمندی بانوان روستایی ، فرصتی برای شناساندن توانایی های روستاییان است.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رییس دانشگاه علم و هنر یزد گفت: این نمایشگاه به وسعت ۵۰۰ متر مربع با موضوعات مختلف تا ۲۲ اردیبهشت در دانشگاه علم و هنر یزد برای بازدید علاقه‌مندان برپاست. 


طالبی افزود: موضوع اصلی این نمایشگاه عفاف و حجاب و نوع پوشش ایرانی اسلامی و رعایت فرهنگ عامه ایران و طرح نور است.


 وی ادامه داد: حوادث اخیر و حمایت دانشجویان آمریکا از مردم مظلوم غزه و حمایت از مردم مظلوم غزه و یادآوری رشادت‌های شهدای امنیت و حادثه راسک از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند