Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با انتقاد از سنگ اندازی ها در تصویب منطقه آزاد گفت: برای درخواست منطقه آزاد تجاری استان اردبیل لازم باشد جلوی مجلس شورای اسلامی تحصن خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، آیت الله سید حسن عاملی جمعه شب در جمع مردم پارس آباد که سخنران افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی مذهبی یاس کبود در این شهر بود، اظهار داشت: برای درخواست منطقه آزاد تجاری استان اردبیل لازم باشد جلوی مجلس شورای اسلامی تحصن خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون مجوز تحصن نگرفته ایم و اگر وزارت کشور مجوز دهند 100 اتوبوس از اهالی آماده کرده و جلوی مجلس پیاده خواهیم کرد و پلاکارد بدست گرفته و اعلام می کنیم یا منطقه آزاد برای همه باشد یا برای هیچکس نباشد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: بنده با تک تک نمایندگان تاثیرگذار مجلس برای دادن رای در مجلس شورای اسلامی به منطقه آزاد استان اردبیل صحبت کرده ام و اگر فکر آنها را منحرف نکنند انشالله در مجلس به تصویب خواهد رسید.

عاملی در ادامه به اقدام جوانان و عاشقان اهل بیت (ع) پارس آباد در برپایی هفتمین نمایشگاه یاس کبود را ستودنی دانست و گفت: وقتی مصیبت های وارده بر اهل بیت پیامبر به صورت نمادین و ملموس به نمایش گذاشته می‌شود عمق مصیبت بیشتر قابل درک است و تاثیرگذاری بیشتری دارد و این امر باعث شده تا تعدادی از جوانان هیئتی این شهر شب و روز بدون هیچ مزدی زحمت کشیده تا این نمایشگاه برپا و در معرض دید عموم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مجلس حضرت زهرا(س) مایه وحدت شیعه و اهل تسن می باشد، تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) در بین اهل سنت جایگاه ویژه ای دارد به گونه ای که باید حضرت فاطمه زهرا (س) را نقطه اشتراک اهل سنت با تشیع خواند و اهل سنت باید بیشتر از سایرین نسبت به این بانوی اسلام تعصب داشته باشند.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با به قابلیتهای شهرستان پارس آباد اشاره کرد و اختصاص 3 هزار میلیارد برای پایاب سدخداآفرین با عنایت ویژه مقام معظم رهبری را تحولی عظیم در منطقه به ارمغان خواهد آورد.

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه فرهنگی مذهبی یاس کبود با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، امام جمعه، فرماندار، جمعی از مسئولان، روحانیون و اقشار مختلف مردم پارس آباد در کانون علامه طباطبایی واقع در خیابان شهید رجایی شهر پارس آباد افتتاح شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز یکشنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی فراهم شده است، اظهار داشت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان، گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرف‌داران آنها از بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا هشت صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه می‌یابد.

شفقت، افزود: امیدواریم که هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کرده و مردم پرشورتر از قبل به‌پای صندوق رأی بیایند.

بنابراین گزارش، دومین دور انتخابات برای شکل‌گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6090919

دیگر خبرها

  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد