Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دکتر محمد وحدتی نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهپیمائی 22 بهمن نماد وحدت و انسجام ملی در کشور بوده و حضور سلایق سیاسی ،گروه ها ونهادهای فرهنگی و تمامی قشرها در این راهپیمائی نشان از وفاداری آنها به آرمان های انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رویکرد گستاخانه دشمنان در طول 40 سال گذشته و اینکه هر سال رونمائی ازبدترین بی حرمتی ها را برعلیه کشورمان دارند افزود:خوشبختانه مردم با بصیرت تمام در صحنه بوده و هر گونه تهدید و تحریم دشمنان را جواب دندان شکن داده اند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی، انقلاب اسلامی را دینی و مردمی عنوان کرد و افزود: همه با وجود مشکلات و کم و کاستی های اقتصادی برای نگهداشت انقلاب دینی و مردمی و با حضور پر رنگ و قوی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در این برهه بسیار حساس، پشتیبانی و حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه به رخ همه دنیا می کشانیم.

وی با اشاره به شرایط کنونی منطقه و اینکه دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی کم همت بسته اند خاطر نشان کرد:امروز بیش از پیش نیازمند وحدت و همدلی هستیم تا به دشمنان بفهمانیم که در برابر ایران دچار تفهم خیالی هستند.

وی از آمادگی شهرستان بستان آباد برای برگزاری هر چه باشکوهترراهپیمائی روز 22 بهمن خبر داد و افزود:مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان بستان آباد همچون سال های قبل با حضور در راهپیمائی 22 بهمن حمایت خود را از انقلاب اسلامی و آرمان های آن به نمایش خوهند گذاشت.

 

انتهای پیام/ش

راهپیمائی 22 بهمن نماد وحدت و انسجام ملی در کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد

 سعید مولایی  گفت:هفت سری جهیزیه به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان با کمک خیرین شهرستان بستان آباد جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش این کمیته در این شهرستان اهداء شد.

وی افزود:شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان و جزء اولین‌ها بوده به طوریکه امسال یک میلیارد تومان بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم