Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

در هشتمین روز از دهه فجر، پروژه عملیات اجرایی لکه‌گیری و روکش آوج- ماهنیان و بهسازی و آسفالت راه روستایی کرفس - ناکین با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار، نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری رزن و مسئولین راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تین‌نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حبیب نادیان رفیع در حاشیه این افتتاحیه گفت: این پروژه با هدف افزایش رضایت‌مندی مردم عزیز منطقه، کاهش استهلاک ماشین‌آلات، افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان افزود: این مسیر به طول ۱۰ کیلومتر لکه‌گیری شده لایه توپکا به ضخامت ۵ سانتی‌متر انجام شده است.

وی عنوان کرد: برای اتمام این پروژه اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۲۶ میلیون تومان هزینه شده است.

گفتنی است همزمان با این پروژه، بهسازی و آسفالت راه روستایی کرفس- ناکین به طول ۴.۶ کیلومتر نیز افتتاح شد که قطعه اول به طول ۴.۱ کیلومتر با اعتبار ۸۴۹ میلیون تومان و قطعه دوم به طول ۵۰۰ متر و به عرض ۱۶ متر انجام شده است.

 

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: یک میلیون هکتار از مجموع ۲.۷ میلیون هکتار مراتع استان ییلاقی است که با صدور مجوز دامداران سالانه از این مراتع بهره برداری می کنند.

  مسعود شفیعی   افزود: مراتع استان یا روستایی و یا ییلاقی هستند در مراتع روستایی شروع فصل بهره برداری از ۱۵ اردیبهشت و مراتع ییلاقی از ابتدای تیرماه است که قبل از فرا رسیدن فصل بهره برداری مجوزها تمدید و دامها در عرصه ها مستقر می شوند.

وی اظهار کرد: مراتع روستایی استان از وضعیت بهتری برخوردار هستند چرا که دور از دسترس دامداران و روستاییان هستند و شرایط اب و هوایی اجازه چرای دام زودتر از زمان مقرر را نمی دهد.

شفیعی افزود: اغلب مراتع ییلاقی استان در نوار مرزی واقع شده اندو کنترل براین مراتع توسط نیروهای انتظامی و مرزبانی نیز انجام می شود و این موجب شده تا ییلاقات فرصات برای بازسازی داشته باشند.

وی اضافه کرد: سعی می شود تا ظرفیت مراتع به روزرسانی شود و مجوز های صادر شده به نسبت تولید علوفه مدیریت می شود.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت: از بهره برداران درخواست می شود از چرای زود هنگام در مراتع خودداری کنند چرا که در چرای دام قبل از زمان مقرر مراتع خیس است و باعث می شود تا پوشش گیاهی از ریشه خارج شده و آسیب جدی هم به خاک و هم به پوشش گیاهی وارد شود.

وی اضافه کرد: تعیین حدود مراتع برای دامداران نیز انجام می شود چرا که جمعیت بهره بردار نسبت به سطح مراتع بیشتر است و ۱۲۰ هزار نفر بهره بردار دارای مجوز در این زمینه وجود دارد.

 

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور