Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازیاسوج ؛  استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین بهره برداری از این طرح‌ها گفت: طرح‌های قابل بهره برداری در بخش‌های مختلف زیرساخت‌های برق، آب، ورزش، بهداشت، مسکن، کشاورزی، صنعت و آموزش مناطق شهری و روستایی است.

علی محمد احمدی افزود: اصلاح و بهینه سازی برق رادک با اعتباری بیش از 11 میلیارد ریال، آبرسانی به روستاهای اسپر و سرابنیز با اعتباری بیش از چهار میلیارد و 500 میلیون ریال، سالن ورزشی اردوگاه دانش آموزی امامزاده جعفر با هفت میلیارد و 500 میلیون ریال، خانه بهداشت روستاهای نازمکان و پشه کان با یک میلیارد و 850 میلیون ریال و واحد تولیدی شن و ماسه با 13 میلیارد و 678 میلیون ریال اعتبار از جمله طرح‌های عمرانی افتتاحی در این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: چهار طرح عمران شهری با اعتباری بیش از 10 میلیارد و 900 میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید.

احمدی ادامه داد: این طرح‌ها شامل پارک پونه با اعتبار پنج میلیارد ریال، ساخت پل انتهای جاده پازنان با یک میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار و پارک مهر مادر و کودک با 2 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

وی عنوان کرد: آسفالت روستاهای سادات و ده ناصر با اعتبار 12 میلیارد ریال، اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در سطح 13 هکتار از دیگر طرح‌های افتتاحی این شهرستان در دهه فجر است.

احمدی تعداد طرح‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز شده را 10 مورد در بخش‌های مختلف اعلام کرد و گفت:340 میلیارد ریال نیز برای این طرح‌های جدید تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: طرح‌های مجتمع تجاری-تفریحی با 120 میلیارد ریال اعتبار، فاز دوم پارک ساحلی با اعتبار 70 میلیارد ریال، ساخت بلوار شهید پناهپوری با 80 میلیارد ریال، اجرای سیسم آبیاری تحت فشار در سطح 170 هکتار 20 میلیارد 400 میلیون ریال اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز شد.

احمدی ابراز کرد: هشت طرح عمرانی با اعتباری بیش از 117 میلیارد و 500 میلیون ریال به نمایندگی از این طرح‌ها افتتاح و کلنگزنی خواهد شد.

وی بیان کرد: این طرح‌ها شامل مدرسه سه کلاسه بیدزرد، روشنایی حد فاضل امامزاده جعفر کلاغ نشین، سالن ورزشی اردوگاه دانش آموزی امامزاده جعفر، پارک پونه، کتابخانه عمومی محله رادک و سالن ورزشی بانوان لیشتر است.

43 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر 2 هزار و 270 میلیارد ریال به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال گذشته در این شهرستان افتتاح یا کلنگزنی شده بود.

شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

 

انتهای پیام/ش

36 طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران افتتاح و کلنگزنی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران

افراسیاب میرزایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ برای طرح‌های مرتبط با سدهای هراز، گلورد، زارم‌رود، سجادرود و البرز در مجموع ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته بود که این رقم در سال مالی ۱۴۰۲ به ۵ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار افزایش یافت.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم برای سد هراز با تعریف طرح بسته هراز که شامل سد و شبکه می‌شود در قالب فاینانس چین اعتبارات مورد نیاز را تأمین مالی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های متعدد مرتبط با آب در استان مازندران با سرعت قابل ملاحظه‌ای در حال اجراست و تلاش می‌شود که از منابع اعتباری مختلف و همچنین تعامل با پیمانکاران روند اجرایی هیچ کدام از طرح‌ها متوقف نشود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان