Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، سردار رمضان شریف افزود: سپاه پاسداران شناخت بسیار خوبی نسبت به گروه تروریستی داعش پیدا کرده و براساس اعلام سردار قاسم سلیمانی، خلافت رسمی داعش آنگونه که حوزه سرزمینی مستقل در اختیار و ساز و برگ اداری و تامین لجستیکی سازمان یافته داشته باشد، اکنون از این گروه تروریستی گرفته شده و پایان این خلافت خود خواسته اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، تفکر و رفتارهای ایذایی داعش در همان بیانیه ابتدایی سپاه و در نامه مقام معظم رهبری به سردار سلیمانی نیز مورد تاکید قرار گرفت که نباید از دشمن غافل بود.
شریف یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانند 6 سال گذشته در امر مستشاری در سوریه و عراق توانست داعش و پدیدآورندگان آن را ناکام کند و بدون شک از شکل گیری دوباره داعش در نقاط پیرامونی مرزهای ایران جلوگیری خواهد شد.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ظلم و ستمی که این ها در افغانستان انجام می دهند یک هشدار است تا در این بخش از جغرافیای جهان این گروه شکل نگیرد.
وی در خصوص اقدامات سپاه برای کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه نیز گفت: سپاه در این زمینه سه اقدام اولیه داشت که بخشی از آن مربوط به 48 تا 72 ساعت اولیه زلزله بود که بازگشایی راه ها و بیرون آوردن مصدومان از زیر آوار بود.
وی در خصوص ساخت خانه برای زلزله زدگان نیز تاکید کرد: در این زمینه براساس نیازمندهای هایی که بنیاد مسکن به عنوان متولی کار اعلام کند، سپاه اقدامات لازم را انجام می دهد و براساس تفاهم نامه هایی که منعقد می کند، این کار را انجام خواهد داد.
بنا به این گزارش، آبان ماه امسال با آزادی کامل شهر رواه در 340 کیلومتری غرب بغداد و در غرب استان الانبار، وزیر کشور عراق اعلام کرد که کار داعش از نظر نظامی در عراق به صورت رسمی پایان یافت.
در زلزله آبان ماه امسال در بخش هایی از استان کرمانشاه بیش از 600 نفر کشته و جمع زیادی مجروح شدند و تعدادی از خانه های مردم نیز تخریب شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی عراق بندر حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی عراق امروز-یکشنبه- اعلام کرد که بندر حیفا در اراضی اشغالی فلسطین را روز شنبه هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، مقاومت عراق در بیانیه خود تاکید کرد که این هدف گیری در ادامه رویکرد مقاومت در برابر اشغالگری صهیونیست‌ها، حمایت از مردم غزه و در پاسخ به کشتارهای اسرائیل علیه فلسطینیان انجام گرفت.

 مقاومت اسلامی عراق با استفاده از موشک «الارقب» دست به این حمله زده است.

مقاومت عراق تهدید کرد که به نابودی مقرها و مواضع دشمنان ادامه می‌دهد.

مقاومت اسلامی عراق روز جمعه نیز یک هدف حیاتی اشغالگران را در بحر المیت با سلاح‌های مناسب هدف قرار داد.

همچنین روز پنجشنبه عملیاتی علیه اهداف حیاتی اشغالگران در تل‌آویو و بئرالسبع اشغالی با موشک‌های الارقب و در ام الرشراش اشغالی (سدیروت) با استفاده از پهپاد انجام شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان»
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • پشت‌پرده‌ی «بحران مرزی» در آمریکا/ مهاجرت سیل‌آسا: سلاحی برای نابودی مرزهای جغرافیایی و هویت ملی؟ +عکس
  • مقاومت اسلامی عراق بندر حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد