Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-08@22:08:59 GMT

تیم هفت سنگ بانوان هرمزگان عازم آبادان شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۱۶۵۰۱

تیم هفت سنگ بانوان هرمزگان عازم آبادان شد

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛تیم بانوان بازی‌های بومی محلی هرمزگان که متشکل از۶بازیکن و۱مربی می‌باشد جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی به آبادان سفر کرد تا خود را به مسؤولان برگزاری این مسابقات در آبادان معرفی نماید.

همچنین در این رقابت‌ها اسامی تیم بانوان اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در آبادان بدین شرح می‌باشد: نسیم خادم، زینب پرورزی، اسما پایمرد، سمیه محمدی، یاسمن عزیزی، هدیه  شهدادی .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است این مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی می‌باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24

پارما با کسب عنوان قهرمانی به سری آ بازگشت.

در فاصله یک هفته تا پایان فصل 2023/24 سری بی ایتالیا، قهرمانی پارما در این رقابت ها مسجل شد. پارما تحت هدایت فابیو پکیا هفته گذشته بازگشت خود به سری آ را قطعی کرده بود.

رسمی؛ پارما به سری آ صعود کرد

 پارما دیشب در جریان دیداری از هفته ۳۷ سری بی در زمین کرمونزه به تساوی ۱-۱ رسید و قهرمانی خود را مسجل کرد. نایب قهرمان این رقابت ها از میان کومو و ونتزیا خواهد بود. تیم دوم به صورت مستقیم جواز صعود به سری آ را کسب می کند. گفتنی است برای اولین بار طی ۲۸ فصل حضور پارما در سری بی است که آنها موفق به قهرمانی در این رقابت ها می شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا
  • پایان لیگ قایقرانی روئینگ بانوان ایران با قهرمانی دانشگاه آزاد
  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در کرج
  • مسابقات چوگان بانوان قرعه کشی شد
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ