Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@07:12:26 GMT

در دهه فجر مزار شهدای مهاباد گلباران شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۱۷۷۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد گفت ماهر چه داریم از شهداست آنهایی که با بذل ارزشمندترین سرمایه خود امنیت و افتخار آفریدند و تا ابد نام این عزیزان پایدار است.

حجت الاسلام طیب نژاد در ادامه افزود خواسته شهدا در این است که ما راه آنها را ادامه دهیم پیرو ولایت باشیم و در برابر ظلم بیگانگان سر فرود نیاریم و اگر شما وصیت نامه شهدا را بخوانید همه شان بر امر ولایت فقیه تاکید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایان این مراسم معنوی باگلباران مزار شهدای عزیز خاتمه یافت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: پیکر پاک شهیدان عباس رمضانی، مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی از شهدای دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام از فلکه فیض بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان پس از تشییع در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.

روح‌اله حکیمی‌فرد افزود: هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده است.


وی گفت: این شهدا  پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.


شهیدان جواد مراثی سال ۶۰ در ۲۲ سالگی در منطقه چذابه، مجتبی نادر تهرانی بسیجی داوطلب سال ۶۳ در هورالهویزه و شهید عباس رمضانی در ۲۰ سالگی در منطقه مهران به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • مزار شهید آیت‌الله مطهری در قم گلباران شد
  • شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر