Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ياسوج ايرنا- يکهزارو 424 خانوار روستايي درشهرستان کهگيلويه در نهمين روز از دهه مبارک فجر از نعمت گاز طبيعي برخوردار شدند.

به گزارش ايرنا، مديرعامل شرکت گاز کهگيلويه و بويراحمد در آئين بهره برداري از اين طرح گفت: اين تعداد خانوار در 26 روستاي اين شهرستان سکونت دارد.
رحمان خادم افزود: براي گازرساني به اين تعداد روستا بيش از 130 ميليارد ريال اعتبار هزينه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تصريح کرد: در اين طرح 44 کيلومتر خط لوله فلزي و 80 کيلومتر شبکه پلي اتيلن اجرا شده است.
خادم ابراز کرد: هم اکنون جاده دسترسي به حد فاصل شهر قلعه رئيسي اجرا شده و تا شهريور سال 97، 2 شهر قلعه رئيسي و ديشموک از نعمت گاز طبيعي برخوردار خواهند شد.
وي با بيان اينکه اين طرح بزرگ گازرساني در سه فاز اجرا شد، گفت: هم اکنون فاز اول و دوم اين طرح به اتمام رسيده و تاکنون 47 روستا از نعمت گاز طبيعي برخوردار شده اند.
خادم گفت: فاز سوم گازرساني به بخش هاي قلعه رئيسي و ديشموک کهگيلويه هم اکنون در دست اجراست که با اتمام اين طرح 108 روستا و 2 شهر شهر ديشموک و قلعه رئيسي با جمعيتي بيش از هفت هزار و 639 نفر از نعمت گاز طبيعي برخوردار خواهند شد.
طول شبکه گازرساني به قلعه رئيسي 73 کيلومتر و ديشموک 90 کيلومتر است.
اين بخش ها حدود 50هزار نفر جمعيت دارند.
بيش از 98 درصد جمعيت شهري و 40درصد جمعيت روستايي کهگيلويه وبويراحمد از نعمت گاز طبيعي بهره مند هستند.
خبرنگار: حسين خدمتي ** انتشار دهنده: عليزاده
7531/2082/1662
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۸۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره ۲ میلیون مترمکعب آب در بند خاکی فهرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، باقری در بازدید از بند خاکی فهرج گفت: این بند خاکی از اهمیت فراوانی برخوردار است و کنترل سیلاب و تغذیه آب زیرزمینی را در هر بارندگی به خوبی انجام می‌دهد.

وی افزود: این بند خاکی ۳۵ سال پیش ساخته شده است و هم اکنون به دیل رسوب بیش از اندازه به لایروبی نیاز دارد.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان تأکید کرد که در صورت نبود این بند خاکی، در هر بارندگی شاهد خسارت سنگین به زیرساخت‌ها و مزارع کشاورزی یزد می‌بودیم.

باقری ادامه داد: ما ۱۳ سال در دوران خشکسالی قرار داشتیم و هم اکنون خداوند متعال برکت و نعمت خود را از آسمان برای ما نازل می‌کند که از این نعمت به خوبی محافظت کنیم.

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • ذخیره ۲ میلیون مترمکعب آب در بند خاکی فهرج
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد