Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی خزاعی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همزمان با دهه مبارک فجر امسال 14 طرح به ارزش 65 میلیارد و 760 میلیون ریال بهره برداری و در قالب این طرح ها 88 اتاق و کلاس درس افتتاح شد.
وی ادامه داد: در این ایام همچنین عملیات اجرایی 10 طرح به ارزش 95 میلیارد و 700 میلیون آغاز شد.
وی با بیان اینکه همزمان با ایام‌ دهه فجر از ۱۰ المان شهید در ۱۰ مدرسه شاهد استان همدان رونمایی شد اظهار کرد: این المان ها، متشکل از تصاویر شهدا و آثار به ‌جای مانده از آنها است که سعی شده المان نصب شده در مدارس مزین به نام شهید همان مدرسه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان را از مهمترین اهداف نصب المان شهدا در مدارس برشمرد و گفت: باید بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دوباره به شعارهای انقلاب بازگردیم و آن ها را برای جوانان امروز که روزهای پیروزی انقلاب را ندیده اند به خوبی تبیین کنیم.
خزاعی با تاکید بر شناخت دقیق ماهیت انقلاب اسلامی و رصد مستمر چرایی آن اظهار کرد: باید همواره و به صورت مستمر، همسویی خود با ماهیت انقلاب اسلامی را بازبینی کنیم تا بتوانیم نقاط قوت را تقویت، نقاط ضعف را جبران و دستاوردهای انقلاب را محقق کنیم.
بیش از 264 هزار دانش‌آموز در 19 شهرستان، ناحیه و منطقه در 2 هزار و 563 مدرسه تحصیل می‌کنند که 31 درصد از دانش آموزان استان در مناطق روستایی و 69 درصد در مناطق شهری مشغول به تحصیل هستند.
12 تا 22 بهمن به نام دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی نامگذاری شده و در این ایام مبارک همزمان با بهره برداری از طرح‌ های عمرانی جشن های مختلفی در شهرها و استان ‌های کشور برگزار می ‌شود.
گفتنی است همزمان با دهه فجر امسال 840 طرح در نقاط مختلف استان همدان بهره برداری و عملیات اجرایی 160 طرح آغاز شد.
1181/2087
خبرنگار: الهام تدین** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «سید محمد مولوی» بود.

سید محمد مولوی، متولد یکم فروردین ۱۳۴۸ در نهربچاچره از روستاهای دهستان نوآباد اروندکنار شهرستان آبادان است. در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم آبادان انتخاب شد.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آبادان، ریاست آموزش و پرورش منطقه اروندکنار، معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان و معاونت آموزشی آموزش و پرورش آبادان اشاره کرد.

او مثل خیلی از مردم آبادان به ورزش فوتبال علاقه ویژه‌ای دارد و حتی در گذشته عضو تیم منتخب خرمشهر در جام آزادگان کشور بوده است. مولوی سال‌های زیادی به عنوان دبیر آموزش و پرورش در مدارس مختلف تدریس کرده است.

کد خبر 6089614

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب