Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای نتایج هشتمین دوره مسابقه بین‌المللی «فتح پرچم شریف» (SharifCTF) از مجموعه رقابت‌های نفوذ و دفاع در فضای مجازی را منتشر کرد.

این مسابقات با حمایت مرکز ماهر سازمان فناوری اطلاعات ایران توسط مرکز آپای دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقه، طی ۴۰ ساعت با حل ۳۲ چالش امنیتی در زمینه‌های نفوذگری در وب، رمزنگاری، مهندسی معکوس، فارنزیک، اکسپلویت و مسائل ترکیبی به محک‌زنی توانمندی‌های خود در زمینه نفوذگری و تحلیل مسائل و آسیب‌پذیری‌های امنیتی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دوره از رقابتها، ۱۲۶۶ تیم از بیش از ۹۰ کشور شرکت کردند که در این میان ایران با ۲۴۳ تیم، آمریکا با ۱۶۸ تیم، هند با ۱۱۰ تیم و روسیه با ۷۲ تیم، بیشترین تیم‌های شرکت کننده در این دوره را به خود اختصاص داده بودند.

تیم‌های برتر این دوره از مسابقات به ترتیب از کشور لهستان، اسپانیا و اوکراین بوده‌اند و برترین تیم ایرانی نیز توانست رتبه چهارم را در این دوره به خود اختصاص دهد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: با تولید تلفن همراه ایرانی قصد رقابت با مدل های موجود را داریم (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تولید روغن توسط یک شرکت روغن‌سازی در گاوداری (فیلم) کشف ۲۷۰ قبضه سلاح توسط مرزبانی (فیلم) انهدام شبکه سازمان یافته قاچاق دارو در پایتخت (فیلم)

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات: با تولید تلفن همراه ایرانی قصد رقابت با مدل های موجود را داریم (فیلم)
  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام
  • آغاز سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران/ درهای مصلی به روی بازدیدکنندگان باز شد
  • ارسال ۲۰۰ مقاله ملی و بین المللی به کنگره جهانی حضرت رضا (ع)
  • داغ شدن هشتگ رفح در فضای مجازی
  • انتصاب رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه شریف
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است