Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه دشمن برای مقابله با نظام مردمی جمهوری اسلامی ترفندهای مختلفی را به کار گرفته است، گفت: نفوذ و ایجاد تفرقه مهمترین اهداف دشمنان در این راستا است.

سردار اصغر عباسقلی زاده روز شنبه در یادواره بزرگداشت سرداران و 372 شهید شهرستان بناب، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب لحظه ای برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی درنگ نمی کنند، دشمن تلاش دارد با نفوذ و ایجاد تفرقه در کشور نظام اسلامی را دچار تزلزل کند و در این خصوص اقداماتی نیز کردند و اگر تدابیر و درایت مقام معظم رهبری نبود الآن کشور ما دچار فتنه ها و توطئه های گوناگونی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، عدم اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و بی توجهی به مسجد را از چالش های اساسی نظام برشمرد و اظهار کرد: اگر می خواهیم با دشمن مبارزه کنیم باید مساجد را حفظ و تقویت کنیم، چرا که مساجد به فرموده امام راحل(ره) سنگر هستند.
عبلاسقلی زاده، حفظ اسلام و نظام را وظیفه یکایک مسلمانان خواند و یادآور شد: دشمن از اسلام و رونق مساجد نگران است، زیرا می داند جوانان با حضور در مساجد و آموزش و تربیت در جلسات مسجد برابر دشمن به پیروزی رسیدند.
این رزمنده و فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به پیشرفت های حاصل شده در بخش های مختلف علمی، فناوری و موشکی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: امروز از لحاظ دفاعی، جمهوری اسلامی ایران جزو 5 کشور برتر دنیاست.
عباسقلی زاده درباره توسعه بی رویه کانال های مختلف در فضای مجازی که علیه نظام و انقلاب اسلامی قدم برمی دارند، هشدار داد.
به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بناب و مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان بناب، گفت: اگر امروز شاهد پیشرفت و دستاوردهای مختلف هستیم، همه آنها را از خون شهدا داریم.
سرهنگ عمران دوستی با اشاره به موقعیت نظام اسلامی، افزود: زمانی که هیچ چیز نداشتیم، امام راحل (ره) گفتند: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، امروز که به پیشرفت های خوبی دست یافته ایم باید با قدرت فریاد بزنیم که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
شهرستان بناب با جمعیت 126 هزار نفر در فاصله 123 کیلومتری جنوب تبریز واقع است.
خبرنگار: مرتضایی ** انتشار: رستگار
3038/6183

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا در مراسم تجلیل از ورزشکاران با بیان اینکه ورزشکاران ما مایه افتخار استان آذربایجان شرقی هستند گفت: کشور ما امروز با روحیه ورزشکاری خود برای ایران اسلامی افتخار آفرین شده است.

 سردار عباس قلیزاده افزود: امام راحل فرمودند اگر ندا و روحیه ورزشکاری در این جامعه حاکم شود دشمنان قدرت عرض اندام نخواهند داشت.

 وی ادامه داد: اینکه ورزشکاران ما در میدان‌های ورزشی در مقابل ورزشکاران صهیونیستی به میدان نمی‌روند برای اینست که آن‌ها را به رسمیت نمی‌شناسند لذا همه اینها برای ما افتخار است.

 فرمانده سپاه عاشورا افزود: روحیه ورزشکاری رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس برای ما پیروزی‌ها و افتخارات بسیاری فراهم کرد و نشان داد ملت ما در همه صحنه‌ها پیروز میدان هستند.

 سرهنگ حیدر پناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا هم با ارائه گزارشی گفت: در این مراسم از قهرمانان ورزشی نخبه، مربیان و پیشکسوتان بسیجی استان که در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج ورزش و منش پهلوانی فعالیت دارند تجلیل شد.

در پایان مراسم از خانواده معظم شهیدان صمد ملکی، حسین تیز قدم خطیبی، اسمعیل جمالی، محمد رضا باصر وتعدادی از مسئولان و همچنین جمعی از ورزشکاران، مربیان و قهرمانان مدال آور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند