Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@15:58:53 GMT

ادامه درگیری های مسلحانه درون طایفه ای در آبادان

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۲۱۱۱۵

حوادث رکنا: درگیری اعضای یک طایفه در آبادان وروستاهای اطراف رنگ خون به خود گرفت و2زخمی برجای گذاشت.

به گزارش گروه حوادث رکنا، اوایل هفته گذشته پسران شیخ یک طایفه در درگیری درون طایفه ای اقدام به قتل Murder یک پسر جوان و زخمی کردن 3 تن دیگر کردند که در ادامه ماموران دو پسر شیخ که عامل اصلی این درگیری مرگبار بودند را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس Police آبادان با برگزاری جلسه ای با بزرگان طایفه از آنها خواستار پایان اختلافات شد اما ساعت 2 ظهر پنج شنبه 19 بهمن ماه چند جوان با در دست داشتن اسلحه کلاشینکف در منطقه جمشید آّباد و روستای شلحه ثوامر اقدام به تیراندازی درون طایفه ای کردند که در این ماجرا 2 تن از ناحیه دست و پا و پهلو هدف گلوله قرار گرفتند که یکی از آنها پسر جوان معلولی بود که روی ویلچر نشسته و در این اختلافات درون طایفه ای نقشی نداشت.

بدین ترتیب با انتقال دو مجروح این درگیری به بیمارستان شهید بهشتی آبادان ماموران برای دستگیری عاملان این تیراندازی وارد عمل شدند و خیلی زود موفق به دستگیری یکی از متهمان این پرونده در منطقه جمشید آّباد شدند.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت که ماموران دریابانی آبادان در جریان تیراندازی دیگری در منطقه جمشیدآباد قرار گرفتند و با حضور در محل حادثه Incident موفق شدند 4 تن از متهمان مسلح این درگیری را دستگیر کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس نامتعارف بازیگر زن مشهور در آغوش یک بازیگر مرد در پردیس ملت

تجاوز همزمان 2 مرد ایرانی به 8 دختر نوجوان در سوئد / بزرگترین پرونده شیطانی با 1700 فیلم سیاه + عکس

سعید امامی بعد از قتل‌های زنجیره‌ای چه شد !؟

قتل قهرمان کمربند طلایی مبارزه آزاد کشوری در رامسر / به خاطر یک دختر رخ داد + عکس

تجاوز به دخترخوانده 9 ساله + عکس ناپدری شیطان صفت

14 ساله بودم که از جمشید 70 ساله باردار شدم!

اقدام عجیب داماد با نوعروس جوان / کلیه این دختر بی نوا را دزدید!

پلمب خانه فساد / دستگیری 2 زن ماساژر در خانه شیطان +عکس

داماد 52 ساله، عروس پشیمان 23 ساله را به آتش کشید + عکس

مرگ عجیب غزاله ١٦ساله روی تخت بیمارستان +عکس و جزئیات

داماد لجباز شب عروسی همه چیز را به هم ریخت و ..!+عکس

ماجرای درگیری محافظان مجیدی با آرش خواننده معروف +عکس

قاتلی که 3 شب با جسد تکه تکه شده پدرش زندگی کرد / شامگاه پنجشنبه در پاسداران تهران لو رفت +عکس

نقشه ناکام دوزن برای ربودن برادر«محدثه» + فیلم و عکس

تله بزرگ برای محمد رضا که از دانشگاه تهران هدایت شد + فیلم

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش

به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته تصویری از دختر بچه ۱۱ ساله مبتلا به اتیسم در شبکه‌های مجازی منتشر شد، در این تصویر عنوان شده بود که دیانا روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ساعت ۱۲ ظهر حوالی خیابان ۲۴ متری اول اصفهان گم شده است.

کاربران زیادی برای پیدا شدن این دختر بچه در فضای مجازی تلاش کردند. اما امروز سرهنگ حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از قتل این دختر خبر داد و گفت: در بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که مادر این دختر وی را به قتل رسانده است.

وی گفت: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر ۱۱ ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های تخصصی کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر طفل گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد، لذا دستگیر و طی بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت:
در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کرده، سپس جنازه او را آتش زده و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، مفقودی اش را اعلام کردم.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر ۱۱ ساله خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد.

وی افزود: قاتل به همراه پرونده متشکله، جهت انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6090901

دیگر خبرها

  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز