Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تکاب گفت: ۶ طرح گازرسانی در روستاهای تکاب با اعتباری بالغ بر ۳۸میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد. ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ استانها آذربایجان غربی نظرات

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، همزمان با ایام الله دهه فجر طرح گازرسانی به 6 روستای بخش مرکزی تکاب با 38 میلیارد و 660 میلیون ریال هزینه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان تکاب در آئین بهره برداری از این طرح‌های گازرسانی در روستای حاجی بابا وسطی اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح گازرسانی 300خانوار در روستاهای حاجی بابا سفلی، وسطی و علیا، تاشه کبود، آق قلعه و گزدرهاز نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

ایرج ثقفی افزود: برای اجرای طرح گازرسانی به 6 روستای محور حاجی بابا تاگزدره از توابع بخش مرکزی تکاب بیش از 27 کیلومتر شبکه انتقال و توزیع و یکایستگاه 250TBS  متر مکعبی احداث شده است.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح گازرسانی تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در تکاب به 14 روستا رسید تصریح کرد: هم اینک طرح گازرسانی به 40روستای این شهرستان در حال اجراست که تا پایان سال 1397 به بهره برداری خواهد  رسید.

فرماندار تکاب با اشاره به سرمایه گذاری 400 میلیارد ریالی دولت تدبیر و امید برای گازرسانی به روستاهای تکاب بیان کرد: با بهره برداری از طرح‌های گازرسانی در حال اجرا در تکاب تا پایان سال آینده بیش از 80 درصد روستاهای تکاب از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهد شد.

وی گفت: هم اینک 98 درصد جمعیت شهری تکاب تحت پوشش شبکه گاز طبیعی  قرار دارند.

ثقفی اضافه کرد: دولت‌های یازدهم و دوازدهم اقدامات مهم و مؤثری برای توسعهمناطق محروم از جمله شهرستان تکاب انجام داده که گازرسانی به روستاها ازمهم‌ترین آنهاست.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت روستاییان در اجرای طرح‌های عمرانی روستاها ادامه داد: در دو سال گذشته با اجرای طرح‌های عمرانی متعدد چهره روستاهای این  شهرستان متحول شده است.

فرماندار تکاب افزود: ایجاد اشتغال پایدار از طریق راه اندازی مشاغل روستایی ازمهم‌ترین اولویت‌های دولت دوازدهم برای توسعه روستاها و رفع مشکل بیکاری  است.

انتهای پیام/ ت

R41361/P1336/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زورخانه ده ونک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، زورخانه ده ونک که ۱۵۰ سال قدمت دارد با همکاری مردم و شهردای منطقه ۳ تهران ، بازسازی شد و دوباره به بهره برداری رسید.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند