Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-زهرا صدراعظم‌ نوری، رئیس کمیسیون محیط‌ زیست شورای شهر تهران گفت: جریمه برای پرونده قطع درختان مجتمع پلیس قطعی است، اما میزان آن هنوز مشخص نشده است. زهرا صدراعظم‌ نوری با اشاره به اینکه در مجتمع کوی پلیس نازی‌آباد حدود 1000 اصله درخت وجود دارد، اظهار کرد: اخیراً طی گزارشی مطلع شدیم که حدود 40 اصله درخت در این محل قطع شده‌اند، به همین منظور نماینده شورا در کمیسیون ماده 7 از این محل بازدید به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران با بیان اینکه طبق بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد برخی از این درختان بر اثر برف شکسته‌ شده بودند، تصریح کرد: گویا مدیریت مجموعه هم به دلایلی تصمیم به قطع درختان گرفته بود و این تعداد درختی را که احساس می‌کرد خطرآفرین هستند و یا بر اساس اهداف دیگری که داشته، قطع کرده است.

صدراعظم‌ نوری با تأکید بر اینکه وقتی این 40 اصله درخت قطع شد ما به سرعت نامه زدیم و به مدیر مجتمع اخطار دادیم، خاطرنشان کرد: پرونده آن‌ها به کمیسیون ماده 7 رفته تا رسیدگی شود و طبق قانون با مدیریت مجتمع برخورد می‌شود.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال تغییر کاربری کوی پلیس نازی‌آباد در آینده نزدیک بیان کرد: تغییر کاربری برای این مجتمع هنوز مشخص نیست، چون باید طبق طرح تفصیلی‌ انجام شود و بر اساس طرح تفصیلی پهنه آن نقطه هر چه که باشد باید عمل شود.

وی تصریح کرد: هر اقدامی که بخواهد در آن مجموعه انجام شود نباید موجب قطع درختان شود و اگر درختی به خاطر اجرای یک طرح قطع شود به شدت برخورد خواهیم کرد، چنانچه در این مورد هم این کار انجام شد.

صدراعظم‌ نوری در پایان خاطرنشان کرد: جریمه برای پرونده کوی پلیس قطعی است، اما میزان آن هنوز مشخص نشده است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم زمین‌خواری و تخریب منابع طبیعی از اولویت‌های مجموعه انتظامی است و برخورد با مجرمان این حوزه همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه پس از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی در یکی از روستاهای بخش رحیم‌آباد، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: مأموران آگاهی به همراه کارشناس اداره منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام و مشخص شد، متهم ۸ هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله بلوک و پرچین محصور کرده است.

فرمانده انتظامی رودسر از معرفی متهم ۴۴ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و با اشاره جمع‌آوری کلیه آثار تجاوز و رفع تصرف اراضی مورد نظر با حکم قضائی، بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این زمین‌ها را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

کد خبر 6091218

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل