Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین, نماینده ولی فقیه در استان قزوین در این مراسم گفت : خداوند می‌فرماید شوقِ معنویت، شیرینی‌های دین، عظمت قرآن و زیبایی‌های حکومت الهی را قرار دادیم تا مردم با اختیار و علاقه به سوی قسط و عدل حرکت کنند و با علاقه از آن‌ استقبال کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی یکی از زیبایی‌های حکومت الهی را همراهی مسئولان با مردم، شناخت مشکلات و سختی‌های آن‌ها و زندگی توأم با عدالت معرفی کرد و افزود: امام خمینی (ره) به عنوان رهبر انقلاب اسلامی که جهان را تحت تأثیر رهبری خود قرار دادند، در خانه بسیار ساده زندگی می‌کردند و این شیوه زندگی که شبیه زندگی بیشتر مردم بود، جامعه را به شوق می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سبک زندگی رهبر فرزانه انقلاب نیز بسیار ساده است و سبک زندگی ایشان باید الگوی همه مسئولان قرار گیرد، گفت : نباید شرایط به گونه‌ای پیش برود که برخی‌ از مسئولان در کاخ‌ها زندگی کنند، در حالی که برخی از مردم کوخ هم برای زندگی ندارند و بدانیم این شیوه خلاف دستورات دینی و آرمان‌های امام راحل است و مشکلات زیادی در پی خواهد داشت.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه مسئولان ارشد نظام باید بر اساس دستورات قرآنی زندگی کنند، افزود : آن دسته از مسئولانی که اهتمام جدی برای قرآنی شدن جامعه ندارند، نگران هستند که آشنایی بیشتر مردم با قرآن باعث شود تا آن‌ها زیر سؤال بروند.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندی مردم به اسلام و نظام امیدوار کننده است، گفت : اگر پیمان شکنی در تعداد خاصی از مسئولان به ارزش‌های انقلاب دیده می‌شود ولی در آحاد جامعه حرکت به سمت ارزش‌های متعالی الهی و آرمان‌های امام و رهبری با جدیت زیادی همراه است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه یکی از کار‌های مهم در راه دین و انقلاب، مقوله استقامت است گفت: استقامت در عقیده، استقامت در راه حق ودر راه معنویت باید در زندگی انسان‌ها جاری و ساری باشد.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: تقویت ایمان، تقویت روح وقلب وتقویت عقل و پرهیز ازهوای نفسانی راه‌های مهم برای استقامت در عقیده است.
حجت الاسلام توکلی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس نیز از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در استان خبرداد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • خطر فراموشی در کمین زندگی عشایری
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری