Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نشست خبری فیلم سینمایی "کار کثیف" به کارگردانی خسرو معصومی امروز در پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه ها با اجرای محمود گبرلو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نشست خبری فیلم سینمایی "کار کثیف" به کارگردانی خسرو معصومی امروز در پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه ها با اجرای محمود گبرلو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست پدرام شریفی، الهام نامی، پیام احمدی نیا، مهران نائل بازیگران، خسرو معصومی نویسنده و کارگردان اثر و همچنین سایر عوامل اجرایی حضور داشتند.

پدرام شریفی بازیگر این فیلم درباره حضور در فیلم کار کثیف گفت: برای من بازی برای خسرو معصومی در کارنامه من که چندان هم زیاد نیست تجربه بسیار خوبی بود.

خسرو معصومی درباره زمان این فیلم گفت: من خودم معتقدم که زمان کار زیاد است و برای اکران عمومی نوزده دقیقه کم شده است. امروز با دوستان فیلم را دیدیدم و اعتقاد داریم که اثر بسیار بهتر شده است.

معصومی درباره دلیل عدم انتخاب خیام وقار کاشانی برای نقش اول فیلمش تاکید کرد: من در ابتدا می خواستم خیام وقار کاشانی را برای نقش اول انتخاب کنم اما تهیه کننده قبول نکرد و گفت اگر خیام باشد پشت کار نیستیم و آنها پدرام شریفی را پیشنهاد دادند.

وی افزود: بعد از کار با پدرام شریفی متوجه شدم که وی یکی از بهترین بازیگران ایران است و از طرفی صورت وی هنوز در سینما دست نخورده و بکر مانده است.

پدرام شریفی درباره تفاوت لباسش در این فیلم نسبت به فیلم بادیگارد گفت: به نظر من نقشم و نوع لباسم با کاراکترم در فیلم بادیگارد کاملا متفاوت بود.

الهام نامی بازیگر فیلم کار کثیف گفت: هر بازیگری که تجربه کار با خسرو معصومی را نداشته باشد اتفاق مهمی را در زندگی کاری اش از دست داده من زودتر از عوامل دیگر فیلمنامه را خوانده بودم معصومی گفته بود کاراکتر دختری دارم که شبیه به توست و من به کاراکتر الهام نزدیک شدم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیک زاده: پیشنهاد منچسترسیتی به خسرو حیدری؟ من اگر جای او بودم می پذیرفتم! / فیلم

واکنش هاشم بیک زاده به شایعه پیشنهاد منچسترسیتی به خسرو حیدری در دوران حرفه ای اش.

دانلود (9.9MB)

دیگر خبرها

  • انسان از چه سنی «پیر» است؟
  • تصاویر پدر ساواکی مهران غفوریان
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی / فیلم
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی و متخصص هنرهای رزمی و دفاع شخصی / فیلم
  • بیک زاده: پیشنهاد منچسترسیتی به خسرو حیدری؟ من اگر جای او بودم می پذیرفتم! / فیلم
  • (ویدیو) طرز تهیه کرپ سیب‌زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده
  • عکس | چهره متفاوت بهنوش بختیاری و امین حیایی در اتاق گریم
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • طرز تهیه کرپ سیب زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده (فیلم)
  • ببینید | واکنش متفاوت ۲ بازیگر زن به قضاوت‌های مردم درباره چهره‌شان