Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاري صداوسيما ، پوریا ابراهیم پور ضیایی  با تشریح جزئیات این کنگره گفت: «این کنگره همزمان با آغاز سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در روز 24 بهمن در سالن خوارزمی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار می‌شود و کنگره‌ای دوسالانه است، اما کنگره امسال تفاوت زیادی با سال‌های قبل خواهد داشت و آن هم نقش هنر در معرفی این شهدای عزیز است و بواسطه آن فرهنگ ایثار و شهادت را مورد توجه قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
ضیایی افزود: «ساخت یک قطعه موسیقی با استاندارد ارکسترال و تئاتر نمایشی از جمله این نوآوری‌ها است که به سفارش دبیرخانه کنگره با موضوع شهدای دانشجوی مدافعان حرم ساخته شده است و در روز کنگره رونمایی و اجرا خواهد شد.»
وی با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانشگاهی، خاطرنشان کرد: «برنامه‌های ایثار و شهادت در قالب یادواره‌های دانشگاهی و دیدار با خانواده شهدا در قالب دبیرخانه دائمی کنگره شهدای دانشجو در واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری ایجاد خواهد شد.»
معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی استان تهران اظهار کرد: سخنرانی کشوری، همخوانی سرود با موضوع ایثار و شهادت، دلنوشته فرزند شهید، مداحی و تجلیل از خانواده شهدای دانشجوی مدافع حرم، رونمای از کتاب «خداحافظ سالار» نوشته استاد حمید حسام با حضور خانواده شهید والا مقام حاج حسین همدانی از جمله برنامه‌های اولین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان خواهد بود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گفت: «سردار محمد اسماعیل کوثری و دکتر علی‌ اکبر ولایتی رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی سخنران‌های اصلی این مراسم خواهند بود.»
این مسئول یادآور شد: «استان تهران میزبان 11 شهید دانشجو مدافع حرم است که 6 شهید دانشجوی دانشگاه یادگار امام خمینی(ره) شهرری هستند.»


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم، علی آقابابایی، از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران، حضور یافت و با خانواده این شهید، دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

آقای رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه، به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، گفت: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی رژیم جنایتکار صهیونیستی در منطقه شد.   رئیس جمهور با توجه به پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این جنایت رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت، موجب نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود