Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از «اتقان»، روابط عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، با انتشار بیانیه ای، از ملت انقلابی و ولایتمدار ایران و بخصوص جامعه قرآنی کشور که طی سی و نه سال گذشته سهم بسزایی در به ثمر نشاندن نهال انقلاب ایفا کردند، درخواست نموده، همچون گذشته با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری، ولایت مداری، بصیرت و همبستگی خود را به گوش جهانیان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

" وَ لا یطَؤُنَ مَوْطِئاً یغیظُ الْکُفَّارَ وَ لا ینالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیلاً إِلاَّ کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صالِحٌ إِنَّ اللَّهَ لا یضیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنینَ"

"و کسانی که هیچ قدمی در جایی که کفار را خشمگین کند ننهند و هیچ دستبردی به دشمنان نرسانند جز آنکه در مقابل هر یک از این رنج و آلام عمل صالحی در نامه اعمالشان نوشته شود که خدا هرگز اجر نیکوکاران را ضایع نخواهد گذاشت".

اکنون در طلیعه 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، الگوی جامع و کامل اندیشه دینی آن بزرگ‌مردی که از سلاله پاک رسول خدا پنجره‌ه­ای جدید رو به انسان سرگشته معاصر گشود و با ابتنا بر وحی، اسلام و عقلانیت نظام مترقی جمهوری اسلامی راجایگزین نظام ارتجاع و منحط شاهنشاهی کرد. آرمانی که با مدد الهی و پشتوانه عظیم مردمی، اتکاء به نفس، اتحاد کلمه و وحدت ملی پشت سر امام خمینی(ره) کشور را از عقب‌ماندگی دوران شاهنشاهی و ناسیونالیسم رؤیایی و جریان پوچ‌گرای لیبرال دموکراسی و کمونیسم رهانید و حیات طیبه اسلامی و الگوی مترقی مردم‌سالاری دینی را برای بشریت به ارمغان آورد.

امروز پرچمدار و سکاندار انقلاب، بزرگ‌مردی خردمند و مردی از تبار عارفان و سالکان الی الله است که با توکل بر خدا و اتکاء به نفس مثال زدنی و تأکید بر تبعیت از منویات امام خمینی (ره) و پاسداری از ارزش‌های اسلامی، کشتی انقلاب را در میان امواج و تلاطم راهبری می‌کند. ملت رشید و صبوری که با چهار دهه جهاد و چهار دهه مقاومت و تبعیت محض از ولایت فقیه در حمایت از مظلوم؛ ظلم‌ستیزی و مبارزه با استبداد و استکبار را آموختند و با استعانت از فرامین و آموزه‌های قرآن کریم، زیرساخت‌های انقلابی و جهادی، الگویی اسلامی-ایرانی از پیشرفت را در عرصه‌های مختلف محقق ساختند.

بدیهی است طی چهار دهه گذشته، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ضربه زدن به ایران عزیز از هیچ تلاشی دریغ نکرده­اند، اما فشارها باعث نشد که به تعبیر مقام معظم رهبری "این کشور باعظمت، این ملت بزرگ و این مردم مخلص و دلسوز از صحنه خارج شوند."

یوم‌الله 22 بهمن فرصتی حیات‌بخش برای حضور حماسی و حداکثری آحاد ملت شریف ایران در اقصی نقاط کشور برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره)، شهداء و ولی امر مسلمین مقام عظمای ولایت (مدظله‌العالی) و اعلام انزجار از سردمداران نظام کفر جهانی و اثبات حقانیت و مشروعیت جمهوری اسلامی می‌باشد.

 روابط عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در سی و نهمین بهار آزادی، ازمسئولان، فعالان، قاریان، حافظان و جامعه قرآنی جهت حضور گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی 22 بهمن و تجدید میثاق با راه امام (ره) و امت شریف ایران دعوت می‌کند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۷۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است

حجت الاسلام محمد قمی روز جمعه و در حاشیه برگزاری نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گفت وگو با خبرنگاران گفت: این آزمون یک مرحله از مسیر اعطای مدرک به حافظان قرآن است که دارای سختی های خاص خود است و به طور معمول حدود ۱۲ درصد شرکت کنندگان مورد تائید برای دریافت مدرک قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: بیشتر شرکت کنندگان با ذوق و شوق وصف ناپذیری به همراه اعتماد به نفس با توجه به معنا، تدبر، ترجمه و تفسیر قرآن کریم در این آزمون شرکت کرده اند که در گفت و گو با آنان علاقه‌مندی به محک زدن آموخته های خود را بیان می‌کنند و دغدغه مدرک ندارند که این موضوع نشان از جدّی گرفتن قرآن در جامعه ما است.

این مقام مسوول با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان این آزمون نسبت به دوره های گذشته بیان کرد: حدود ۱۲ هزارو ۵۰۰ نفر از سراسر کشور در  نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم شرکت کرده اند که نزدیک به دو سوم از آنان بانو هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • مهم ترین عامل توسعه یك جامعه نظام آموزشی است
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه