Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:58:57 GMT

عملیات اجرایی ساختمان اورژانس ۱۱۵ دوراهک آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۲۹۷۸۴

عملیات اجرایی ساختمان اورژانس ۱۱۵ دوراهک آغاز شد

بوشهر - به مناسبت دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی ساختمان اورژانس ۱۱۵ دوراهک با حضور مسولین شهرستان دیر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر عصر شنبه در این آیین با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: یکی از مطالبات مهم مردم توسعه حوزه سلامت است که از همه توان برای توسعه این حوزه و ارایه خدمات در خور شان مردم منطقه استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد اخوندی با اشاره به مشخصات فنی پروژه گفت: پایگاه فوریت های پزشکی ۱۱۵ دوراهک با زیر بنا ۱۲۴ متر مربع و اعتباری حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و دانشگاه علوم پزشکی طی ۹ ماه ساخته و تجهیز می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین مردم از پتانسیل تکنسین‌ها و امدادگران اورژانس ۱۱۵ در شیفت های مرکز نیز بهره‌مند خواهند شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر در خصوص وضعیت پایگاه فوریت‌های پزشکی گفت: تعداد کل پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر ۵ پایگاه با شش کد فعال است.

وی اضافه کرد: این تعداد پایگاه در شهرهای دیر، دوراهک، آبدان، بردخون و روستای دروداحمد واقع است و به صورت رایگان و شبانه‌روزی خدمات فوریت‌های پزشکی ارایه می‌دهد.

آخوندی با بیان اینکه ناوگان اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر مجهز به ۹ دستگاه آمبولانس است، گفت: به طور متوسط ماهانه ۱۸۰ و روزانه ۶ ماموریت در حوزه فوریت‌های پزشکی این شهرستان انجام می‌شود.

وی گفت: با توجه به تجهیز آمبولانس‌ها به دستگاه‌هایی از قبیل دسی شوک، وینتیلاتور و ساکشن امکان اعزام بیماران مراقبت ویژه فراهم شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر تصریح کرد: با تجهیز آمبولانس‌ها به این دستگاه‌ها کمک شایانی به انجام عملیات سی پی آر موفق شده است که معمولا در بسیاری از موارد انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد :پایگاه فوریت‌های پزشکی دوراهک سومین پایگاه طی سال جاری است که عملیات اجرایی ان اغاز می شود و پیش از این پایگاه ابدان و بردخون عملیات اجرایی آن اغاز شده بود.

آخوندی ادامه داد: ساختمان اورژانس ۱۱۵ بندر دیر نیز سال گذشته افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان

به گزارش خبرنگار مهر، اکرم فرهادی صبح پنج شنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه سلامت شهید فرهی گفت: هدف از ساخت پایگاه‌های سلامت، ارائه خدمات بهینه به مردم در یک فضای فیزیکی با استاندارهای مطلوب وزارت بهداشت است.

فرهادی افزود: با اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده (نظام ارجاع با پزشکی خانواده) در شهر برازجان، خوشبختانه تاکنون ۳۷ پایگاه سلامت راه‌اندازی شده است که تعدادی از این پایگاه‌ها در فضای مراکز خدمات جامع سلامت مستقر هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان دشتستان ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۱ میلیارد ریال در حال احداث است و سه پروژه بهداشتی، پانسیون پزشکان دالکی، پایگاه سلامت شهید فرهی و پانسیون پزشکان رود فاریاب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن‌ها آغازشده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: سه پروژه مرکز خدمات جامع سلامت کلمه، رود فاریاب و امیرالمؤمنین شهر برازجان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

کد خبر 6088254

دیگر خبرها

  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم