Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای هراز و کندوان از شمال به جنوب به‌صورت نیمه‌سنگین است.

وی با بیان اینکه تردد عادی و روان در محورهای سوادکوه و کیاسر برقرار است، اضافه کرد: از لحاظ جوی نیز مشکل خاصی نداریم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلی در محور هراز، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روز یکشنبه 22 و از ساعت 6 تا 12 روز دوشنبه 23 بهمن‌ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز یکشنبه 22 بهمن‌ماه امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 24 همان روز، از آب‌اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه است.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز یکشنبه 22 بهمن‌ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان اینکه محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در محور سمنان_ مازندران در صورت افزایش حجم ترافیک در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: تردد تمامی تریلرها از ساعت هشت تا 24 روز یکشنبه 22 بهمن‌ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

هاشمی در پایان گفت: با توجه به وضعیت تردد در محورهای مازندران لازم است رانندگان از سرعت و سبقت غیرمجاز در مسیرها پرهیز کنند.

انتهای پیام/چ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌های استان مازندران گفت: طی تعطیلات نیمه اول اردیبهشت سال‌جاری بیش از ۸۴۹ هزار تردد در سطح جاده‌های این استان به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسن جهانیان، امروز_دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر آمار به دست آمده از ۱۱۲ سامانه ترددشماری منصوب در محورهای مازندران طی ایام تعطیلات اواسط اردیبهشت سال‌جاری تا شهادت امام جعفر صادق (ع) نشان می‌دهد در این محورها بیش از ۸۴۹ هزار تردد انجام شده است، اظهار کرد: این تعداد تردد نسبت به مشابه هفته گذشته در حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این میان تردد در محور سوادکوه به بیش از ۱۶۵ هزار تردد، در محور هراز بیش از ۱۶۳ هزار تردد و در محور کندوان بیش از ۱۵۱ هزار تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌های استان مازندران با اشاره به اینکه طی بازه زمانی مذکور محورهای کریدور بزرگراهی ساری تا محمودآباد پر ترددترین محورهای مازندران بوده‌اند، خاطرنشان کرد: پرترددترین ساعات روز نیز معمولاً بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ روز جمعه دوازدهم اردیبهشت بوده که در ساعت مذکور بیش از ۱۴۶ هزار تردد از وسایل نقلیه به ثبت رسیده است.

کد خبر 751151

دیگر خبرها

  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد